ترامپ: اقدام افشاگر، جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا است!

به گزارش وبلاگ سایه، ترامپ در واکنش رسوایی اوکراین گیت گفت وگوی خود با رئیس جمهور اوکراین را یک مکالمه خوب با یک رهبر خارجی دانست که فرد افشاگر با جاسوسی از او آن را به طور نادرست منتشر نموده است.

ترامپ: اقدام افشاگر، جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا است!

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش رسوایی اوکراین گیت اقدام فرد افشاگر را جاسوسی از او دانسته و در توئیتی نوشت: من هم مثل هر آمریکایی مجاز به دیدار با کسی که من را لو داده هستم، مخصوصا که به این فرد، افشاگر هم می گویند، کسی که یک مکالمه خوب با یک رهبر خارجی را به صورت کاملا نادرست و به شیوه ای فریبکارانه ارائه نموده است.

وی با متهم کردن آدام شیف، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: شیف حرف هایی از خودش درآورده و نوشته است و می گوید که این ها را رئیس جمهور آمریکا گفته است، من تقاضا دارم که آدام شیف به خاطر فریب و خیانت در بالاترین سطح مورد مواخذه قرار بگیرد.

ترامپ نوشت: علاوه بر آن، من نه تنها می خواهم با متهم خود که اطلاعات دست دوم و دست سوم داده است دیدار کنم بلکه با شخصی که این اطلاعات را به صورت غیرقانونی در اختیار این افشاگر قرار داده است و کاملا نادرست هستند نیز دیدار کنم. آیا این جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا نیست؟ عواقب بزرگی خواهد داشت.

رئیس جمهور آمریکا نوشت: این دموکرات ها، که هیچ کاری انجام نمی دهند، در حال آسیب بزرگ به کشورمان هستند. جوری دروغ می گویند و خیانت می نمایند و در حال بی ثبات کردن کشور هستند که در تاریخ ایالات متحده سابقه نداشته است و این درحالیست که انتخابات 2020 نیز در پیش است. دموکرات ها و رسانه های جعلی خطرناک و بد هستند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سرپوش گذاشتن دولت این کشور در موضوع افشاگری درباره رسوایی اوکراین گیت را دخالت قوه مجریه در رویه ای قانونی توصیف کرد.

نانسی پلوسی گفت: نه فقط باید به موضوع سرپوش گذاشتن در موضوع اخیر از سوی رئیس جمهور رسیدگی گردد, بلکه باید برای مخفی کاری در موضوع همین سرپوش گذاری، نقش دادستان کل رسیدگی گردد. عملکرد دادستان کل در موضوع رسیدگی به پرونده اوکراین همچنان در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان در جریان است.

یک افشاگر فاش کرد رئیس جمهور آمریکا در گفت وگویی تلفنی با رئیس جمهور اوکراین خواستار تحقیقات در مورد جو بایدن و پسرش شده است.

خاتمه دولت ترامپ با فشار اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت متن این مکالمه تلفنی را منتشر کند و در اختیار عموم قرار دهد.

در پی این رسوایی 219 نماینده دموکرات روز چهارشنبه گذشته به همراه یک نماینده مستقل به اجماع خواستار استیضاح و تحت پیگرد قرار دادن ترامپ شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ: اقدام افشاگر، جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اقدام افشاگر، جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید