گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! ، عکس

به گزارش وبلاگ سایه، در ماه سپتامبر، چانگان از خودروی مفهومی جدیدی رونمایی کرد که تمام مزایای یک کراس اوور را با کاربردی بودن یک پیکاپ ترکیب می کرد. اکنون اسناد ثبت شده به وسیله وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان می دهد که این چیزی بیش از یک کانسپت و پیش نمایش بوده است.

گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! ، عکس

امیرمسعود عابدین: چانگان Qiyuan E07 کم و بیش بدون تغییر نسبت به مدل کانسپت، کمی شبیه هیوندای سانتا کروز یا هوندا ریجلاین است، چرا یک پیکاپ یکپارچه با طراحی SUV مانند است. با این حال، با یک صفحه شیشه ای کشویی که به طور کامل قسمت بار را در بر می گیرد، این مدل الکتریکی تازه در پی کاهش شکاف بین پیکاپ ها و شاسی بلندهاست.

اطلاعات بیشتر درباره نسخه کانسپت این خودرو در مقاله زیر آمده است:

با 5054 میلی متر طول، حدود 75 میلی متر بیشتر از هیوندای سانتا کروز است. این به E07، یک فضای کافی برای پنج سرنشین می دهد.

مقدار باتری ها هنوز به طور عمومی اعلام نشده است، بنابراین ایده ای در خصوص اینکه چقدر می تواند مسافت طی کند، وجود ندارد. با این حال، چانگان فاش نموده که موتور الکتریکی E07 حدود 338 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و می تواند به حداکثر سرعت 201 کیلومتر بر ساعت برسد. Autohome گزارش می دهد که نسخه دو موتوره با قدرت ترکیبی 590 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت نیز در راه است.

تصاویر نسخه مفهومی این پیکاپ نشان می دهد که چانگان Qiyuan E07 می خواهد یک خودروی پریمیوم کاربردی باشد. با طراحی مجذوب کننده و وعده فضایی برای حمل وسایل بزرگ، این خودرو می تواند گزینه مجذوب کننده و وسوسه کننده ای باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

  • پیشرفته ترین و تازهترین خودروی ساخت ترکیه در آمریکا / عکس

  • شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید