فوتون تونلند دیزلی ایران خودرو دیزل ، پیکاپی با سوخت متفاوت

به گزارش وبلاگ سایه، فوتون تونلند دیزلی یکی از پیکاپ های متفاوت بازار است که در دو سال اخیر نزدیک به 4 هزار دستگاه فروش داشته است. این پیکاپ به علت سوخت متفاوت، مزایا و معایب و در نتیجه مشتریان خاص خود را دارد. اما این خودرو چگونه است؟

فوتون تونلند دیزلی ایران خودرو دیزل ، پیکاپی با سوخت متفاوت

بیت ران - رضا نوروزی: فوتون تونلنددیزلی یک پیکاپ چنیی در بازار ایران است که بیشتر به وسیله مشتریان دولتی تا به حال خریداری شده است. این پیکاپ در ارگان های دولتی به علت استفاده از گازوئیل محبوب و مورد توجه است. اما برخلاف مشتریان دولتی، سوخت گازوئیل به علت محدودیت های عرضه و مسائل حاصل از سوخت بی کیفیت، در بین مشتریان عادی چندان مورد توجه نیست.

آنالیز فوتون تونلند دیزلی را در کانال یوتیوب وبلاگ سایه پلاس دیدن کنید:
پیشرانه

فوتون تونلند دیزلی از یک موتور 2.8 لیتری توربو چهار سیلندر خطی (حجم دقیق 2 هزار 776 سی سی) دیزلی ساخت شرکت کامییز چین استفاده می نماید. این موتور 174 اسب بخار قدرت را در 3400 دوربردقیقه و 360 نیوتون متر گشتاور را در 1600 دوربردقیقه در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور بعلاوه مجهز به کامان ریل و سیستم EGR است. استاندارد آلایندگی این موتور نیز EURO 5 + DPF است.

گیربکس فوتون تونلند دیزلی ساخت شرکت ZOMAX است که دستی بوده و 5 دنده است. قدرت ورودی به این گیربکس به وسیله یک کلاچ تک صفحه ای خشک با عملگر هیدرولیکی کنترل می گردد. بعلاوه دیفرانسیل این خودرو از برند آمریکایی BORGWARNER و ساخت کشور چین است.

سیستم تعلیق و ترمز

سیستم تعلیق فوتون تونلند دیزلی در محور جلو مستقل و به صورت دو جناغی دوبل است. و به یاری دو عدد یاری فنر هیدرولیک و میل موج گیر کامل می گردد. در محور عقب نیز مطابق رسم همیشگی پیکاپ ها، از فنر تخت یا همان شمش به همراه دو یاری فنر هیدورلیک استفاده شده است.

سیستم ترمز این خودرو دو مداره هیدرولیکی و چهار چرخ دیسکی است. بعلاوه ترمز فوتون تونلند دیزلی مجهز به توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، ABS، ESP و سیستم کنترل اتوماتیک حرکت در سرپایینی (HDC) است.

آپشن ها

فوتون تونلند دیزلی در بخش آپشن اصلا حرفی برای گفتن ندارد و صرفا تجهیزات لازم در آن مشاهده می گردد. این آپشن ها شامل چهار شیشه برقی، ایربگ سرنشینان جلو، مه شکن جلو و عقب، سنسور و دوربین دنده عقب، تنظیم برقی آینه ها، صفحه نمایش 10 اینچی، اتولایت، کروز کنترل، ایموبیلایزر، روکش صندلی چرمی، تزئینات داخلی طرح چوب، کلید بازیابی فیلتر DFP و رول بار است.

قیمت

آخرین شرایط فروش فوتون تونلند دیزلی مربوط به تقریبا یک ماه قبل است که با شرایط نقد و اقساط به صورت جدول زیر عرضه شد. قیمت قطعی این خودرو 1 میلیارد و 540 میلیون تومان است.

آنالیز جک S3 کرمان موتور را در کانال یوتیوب وبلاگ سایه پلاس دیدن کنید:
گالری تصاویر:

لاماری ایما HEV هیبرید آنالیز شد / همه چیز درباره محصول تازه آرین پارس موتور

قیمت کی ام سی ایکس 5 / KMC X5 چقدر بیشتر از جک S5 خواهد بود؟

اکستریم ال ایکس / اکستریم LX به وسیله مدیران خودرو معرفی گردید؛ آنالیز تخصصی

آنالیز اکستریم VX ؛ سیر تا پیاز محصول تازه برند اکستریم مدیران خودرو

اولین کامیونت برقی وارداتی ایران رونمایی شد + جزئیات محصول شایان دیزل

منبع: بیت ران

به "فوتون تونلند دیزلی ایران خودرو دیزل ، پیکاپی با سوخت متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتون تونلند دیزلی ایران خودرو دیزل ، پیکاپی با سوخت متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید