برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی تر و امکانات بیشتر

به گزارش وبلاگ سایه، جتور، یک خودروساز چینی وابسته به برند چری، نسخه پرو X90 خود را که یک خودروی بنزینی است، معرفی کرد. این خودروی یک نسخه ارتقا یافته از X90 Plus است که سال گذشته پس از عرضه اولیه آن در سال 2021 ارتقا یافت. محصولات جتور در بازار ایران با نام فیدلیتی شناخته و از طریق بهمن موتور عرضه می شوند.

برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی تر و امکانات بیشتر

امیرمسعود عابدین: نمای بیرونی در مقایسه با نسخه قبل تقریباً یکسان است. با این حال، فضای داخلی شباهت بیشتری به همتای پلاگین هیبریدی خود، جتور L9 دارد. X90 PRO اکنون برای پیش خرید در دسترس است و قرار است در ماه مارس به طور رسمی معرفی شود.

نمای بیرونی جتور X90 PRO همچنان ظاهری نسبتاً مدرن دارد که با جلوپنجره بزرگ به سبک آبشاری نمایان می شود. این SUV دارای چراغ های دوتایی و نوار نور LED یکپارچه است. نمای جانبی و عقب مانند مدل L9 باقی می مانند و نشان 390TGDI روی گلگیرها اضافه می شود تا ماهیت فنی آن را نشان دهد. در عقب چراغ ها پیوسته و خروجی اگزوز دوگانه هستند.

X90 PRO با ابعاد 4858/1925/1780 میلی متر، فضای داخلی نسبتاً بزرگ و فاصله بین دو محور 2850 میلی متری را ارائه می دهد.

در داخل کابین، جتور X90 PRO زبان طراحی ساده شده ای را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی بدون قاب، بیشترین جلب توجه را در کابین دارد. فضای داخلی دارای متریال ها و روکش هایی به سبک ممتاز است، از جمله دسته دنده کریستالی، تریم چوبی و تزئینات مشکی پیانویی. X90 PRO در هر دو پیکربندی 5 و 7 نفره در دسترس است و نوع 5 نفره دارای فضای بار بزرگ 1634 لیتری است.

جتور X90 PRO دارای دو گزینه برای موتور است. اولین موتور، 1.6 لیتری توربوشارژ است که حداکثر توان خروجی 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر را ارائه می دهد. گزینه دوم یک موتور 2.0 لیتری TGDI است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هر دو موتور به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل می شوند.

X90 PRO بین 18 تا 24 هزار دلار آمریکا قیمت دارد (معادل یک میلیارد و 30 میلیون تا یک میلیارد و 370 میلیون تومان).

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی تر و امکانات بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی تر و امکانات بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید