گجت هایی که سلبریتی ها در ساخت آن ها دست داشته اند

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: زرق و برق فناوری های جدید به اندازه ای است که حتی جلوی چشم سلبریتی ها را هم گرفته است و هر کدام از این چهره های سرشناس سعی دارند تا به نوبه خود دستی در فناوری های نوین داشته باشند و خودی نشان دهند.

گجت هایی که سلبریتی ها در ساخت آن ها دست داشته اند

در این بین سلاطین فناوری نیز به سلبریتی ها چراغ سبز نشان می دهند و با استفاده از محبوبیت نام آن ها در میان طرفداران، سعی در افزایش فروش محصولات خود دارند. این امر باعث شده تا برخی از سلبریتی ها آستین بالا بزنند و در ساخت و طراحی گجت های جدید و نوآورانه با شرکت های بزرگ فناوری همکاری نمایند.

این گجت ها در نوع خود جالب به نظر می رسند و به همین دلیل قصد داریم در ادامه با هم به گجت هایی اشاره کنیم که سلبریتی ها در ساخت آن ها دست داشته اند.

گجت PonoPlayer با همکاری نیل یانگ

اگر اهل موسیقی باشید به احتمال زیاد نیل یانگ معروف را می شناسید، این خواننده و ترانه سرای معروف کانادایی پس از موفقیت کمپین کیک استارتر گجت PonoPlayer در فرآیند ساخت و طراحی این محصول همکاری داشت.

گجت PonoPlayer محصول نوآورانه ای به نظر می رسید و در کمپین کیک استارتر توانست چیزی بیشتر از 6 میلیون دلار سرمایه برای ساخت بدست بیاورد. گجت PonoPlayer برای عاشقان موسیقی ساخته شده است که تمایل دارند آهنگ ها را با بالاترین کیفیت گوش دهند. این گجت موسیقی را در کیفیت 192 کیلوهرتز و با میزان 24 بیت اجرا می کرد، ازطرف دیگر در این محصول دو جک هدفون 3.5 میلیمتری به صورت جداگانه تعبیه شده است تا پهنای باند صدا از راست و چپ با بیشترین تفکیک ممکن پخش گردد.

به لحاظ فضای ذخیره سازی نیز گجت PonoPlayer با میزان 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود که این مقدار به وسیله کارت حافظه تا میزان 196 گیگابایت قابل افزایش بود.

گجت PonoPlayer در سال 2015 مراحل ساخت خود را به انتها رساند و از آن موقع شاهد فروش این محصول با قیمت 399 دلار هستیم. گجت PonoPlayer توانسته است نقدهای مثبتی را از جانب بزرگان صنعت موسیقی بدست بیاورد و به عنوان یک محصول کوچک و قابل حمل که موسیقی را با بالاترین کیفیت ممکن پخش می نماید طرفداران خاصی پیدا نموده است.

عینک و دوربین پولاروید GL20 با همکاری لیدی گاگا

در بازه های زمانی مختلف شاهد همکاری لیدی گاگا با پولاروید بوده ایم، به همین دلیل در مراسم CES 2011 شاهد رونمایی عینک GL20 از جانب پولاروید بودیم، پولاروید در این عینک، یک دوربین دیجیتال تعبیه نموده بود و در آن از حضور صفحه نمایش دوگانه 1.5 اینچی با کیفیت LED بهره گرفته شده بود. این صفحه نمایش در پشت لنزهای این عینک و دوربین قرار می گرفت.

لیدی گاگا در مراسم رونمایی این عینک و دوربین شخصاً حضور پیدا کرد و مدعی شد در طراحی عینک GL20 از ویدئوی Poker Face الهام گرفته است، در این ویدئو لیدی گاگا را با عینکی مشاهده می کنیم که از دو دستگاه آیپاد اپل ساخته شده بود.

جالب است بدانید علی رغم تعریف و تمجید های زیادی که از این عینک شد، شاهد عرضه رسمی این محصول به بازار نبودیم.

هدفون های بیتس با همکاری دکتر دره

دکتر دره نامی آشنا برای صنعت موسیقی است، این چهره سرشناس در سال 2008 برند بیتس را با هدف ساخت هدفون های باکیفیت راه اندازی کرد. هدفون های برند بیتس با تکیه بر نام دکتر دره توانستند به سرعت جای خود را در دل طرفداران موسیقی باز نمایند و گفته می گردد در سال 2013 چیزی حدود 64 درصد از کل بازار هدفون های حرفه ای آمریکا را از آن خود نمایند.

موفقیت سرویس استریم بیتس و همچنین هدفون های این برند باعث شد تا اپل با قیمت گزاف 3 میلیارد دلار این برند را خریداری کند.

کاملاً تعیین است دکتر دره در ساخت و توسعه هدفون های این برند دست داشته است، از طرف دیگر طراحی این هدفون ها نیز بر عهده رابرت برنر، طراح افسانه ای بود که در طراحی عینک GL20 پولاروید با لیدی گاگا همکاری داشت.

اگر از هدفون های برند بیتس استفاده نموده باشید حتماً به خوبی می دانید که این هدفون ها به باس سنگین و باکیفیت معروف هستند، چنین ویژگی بر اثر تأکید دکتر دره در انتقال هر چه بهتر صدا در هدفون های بیتس اعمال شده بود.

گجت PULS با همکاری ویل آی . اَم

این گجت محصول ذهن خلاق ویل . آی . ام است، گجت PULS در واقع یک ساعت هوشمند است اما شخص ویل . آی . ام ترجیح میدهد این گجت را به جای ساعت هوشمند، یک کامپیوتر بر روی مچ دست خطاب کند. وی در صحبت های خود از این گجت با عنوان بند هوشمند نیز استفاده نموده است.

گجت PULS به جی پی اس، وای فای، بلوتوث مجهز است و از پروتکل مخابراتی 3G استفاده می نماید. این گجت بر خلاف بسیاری از ساعت های هوشمند موجود در بازار به صورت مستقل قادر به برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک است و نسخه ای از سیستم عامل اندروید به صورت اختصاصی برای گجت PULS با نام AneedA توسعه داده شده است.

این گجت با قیمت 399 دلار راهی بازار شد و آنگونه که باید و شاید نتوانست نظر منتقدان فناوری را جلب کند. حتی نام ویل . آی . ام نیز به فروش این محصول یاریی نکرد و بعید به نظر می رسد ویل . آی . ام پس از شکست گجت PULS هوس ساخت چنین گجت هایی به سرش بزند.

صفحه کلید Typo 2 با همکاری رایان سیکرست

اگر به برنامه های امریکن آیدل علاقه داشته باشید به احتمال زیاد رایان سیکرست، مجری معروف این برنامه را می شناسید. رایان سیکرت به فناوری های جدید علاقه زیادی دارد و به همین دلیل شرکت Typo Innovations را راه اندازی نموده است. صفحه کلید Typo 2 یکی از محصولات این شرکت است که به وسیله بلوتوث به گوشی های آیفون متصل می گردد.

این گجت جای خالی صفحه کلید فیزیکی را در گوشی های آیفون پر می نماید و به لحاظ طراحی شباهت های زیادی به صفحه کلید های گوشی های بلک بری دارد. این شباهت باعث شد تا بلک بری به دلیل شباهت های زیاد اولین نسخه از این صفحه کلید با طراحی صفحه کلید گوشی های بلک بری از شرکت Typo Innovation به خاطر نقض پتنت شکایت کند.

در نتیجه شاهد معرفی صفحه کلید Typo 2 بودیم. در حال حاضر تعیین نیست رایان سیکرست چه نقشی در ساخت و توسعه این صفحه کلید داشته است اما از قرار معلوم این صفحه کلید با اقبال عمومی روبرو شده است و شرکت سازنده آن مشغول ساخت صفحه کلید فیزیکی دیگری برای آیپد ایر اپل است.

لنوو یوگا تبلت 2 پرو با همکاری اشتون کوچر

اگر به صنعت سینما و فناوری های جدید علاقه داشته باشید به احتمال زیاد فیلم جابز را که زندگی استیو جابز فقید را روایت می کرد را دیده اید، در این فیلم اشتون کوچر نقش استیو جابز جوان را ایفا کرد اما از قرار معلوم علاقه کوچر به فناوری های جدید بیشتر از این حرف ها بوده است و به همین دلیل برند معتبر لنوو چند سال پیش گفت با اشتون کوچر برای توسعه خط فراوری تبلت های یوگا همکاری می نماید.

مدتی بعد نیز شاهد رونمایی یوگا تبلت 2 پرو بودیم که شخص کوچکر در طراحی آن دست داشته است. این تبلت با هدف مشاهده فیلم های سینمایی و ویدئویی طراحی شده و به همین منظور در آن یک دیتاپروژکتور کوچک از نوع Pico حضور داشت. یک اسپیکر 8 وات به همراه ساب ووفر وظیفه فراوری صدای این تبلت را بر عهده داشت و صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن 4K را در این محصول شاهد بودیم.

یوگا تبلت 2 پرو با این هدف طراحی شده بود که در وضعیت های مختلف قرار بگیرد و پایه این محصول آ ن را در موقعیت مناسبی برای مشاهده فیلم نگه می داشت. جالب است بدانید اشتون کوچر در جمع آوری یاری های اقتصادی برای استارتاپ های پروژه های بزرگی مانند اسپاتیفای، اوبر و Airbnb نیز همکاری داشته است.

در این قسمت به انتها فهرست گجت هایی رسیدیم که سلبریتی ها دستی در ساخت آن ها داشته اند، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به سلبریتی ها علاقه دارید و محصول خاصی را می شناسید که با یاری سلبریتی ها فراوری شده است در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این محصولات قرار دهید.

منبع: برترین ها

به "گجت هایی که سلبریتی ها در ساخت آن ها دست داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت هایی که سلبریتی ها در ساخت آن ها دست داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید