رنگ این آیفون تغییر می نماید!

به گزارش وبلاگ سایه، دیجیاتو نوشت: اپل برای آیفون 15 پرو از یک قاب تیتانیومی نو استفاده نموده است که کاملاً مستعد دریافت لک اثر انگشت است.

رنگ این آیفون تغییر می نماید!

آیفون 15 پرو هفته گذشته معرفی گردید و هم اکنون در فروشگاه های بیش از 40 کشور دنیا در دسترس است. همزمان با عرضه این دستگاه ها اپل وب سایت خود را با اطلاعات بیشتری درباره آن ها به روز نموده است و نکته جالب اینکه غول سازنده آیفون اعلام نموده که استفاده از آیفون 15 پرو بدون قاب می تواند حداقل به طور موقت باعث تغییر رنگ قاب تیتانیومی تازه آن گردد.

اپل در مقاله موجود در وب سایت خود درباره تمیز کردن آیفون، نکات تازهی را در خصوص آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس اضافه نموده است. به گفته این شرکت، افرادی که از بدون قاب از آیفون های تازه استفاده می نمایند، ممکن است پس از مدتی متوجه تغییرات رنگ آن شوند. علت این امر چربی موجود در پوست کاربران است که می تواند به طور موقت رنگ نوار بیرونی دستگاه را تغییر دهد.

آیفون 15 پرو کاملاً مستعد دریافت لک اثر انگشت است

به عبارت دیگر، اپل نکته ای که در بعضی آنالیز های اولیه به آن اشاره شده است را تأیید می نماید: اینکه با وجود قاب تیتانیومی تازه، آیفون 15 پرو همچنان به خوبی لک اثر انگشت کاربران را به خود می گیرد. در تصاویر بالا لک اثر انگشت روی قاب میانی دستگاه به خوبی قابل مشاهده است.

البته اپل بعلاوه اشاره نموده که این تغییر رنگ موقتی است. در واقع کاربران می توانند با یاری یک پارچه نرم، کمی مربوط و بدون پرز از شر اثر انگشت روی قاب آیفون خلاص شوند. هرچند اپل به هیچ پارچه خاصی اشاره ننموده است، اما کاملاً تعیین است که غول سازنده آیفون ترجیح می دهد کاربرانش از پارچه 19 دلاری این شرکت برای تمیز کردن محصولاتش استفاده نمایند.

آیفون 15 پرو در جلو و پنل پشت عمدتاً از شیشه ساخته شده است، اما اپل برای قاب کناری آن که در گذشته از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شد را با یک قاب تازه ساخته شده از تیتانیوم جایگزین نموده است که علاوه بر استحکام بیشتر، وزن کم تری دارد.

به جز نکته اشاره شده در این گزارش، توصیه های اپل برای تمیز کردن آیفون 15 پرو مانند سایر آیفون ها است. این شرکت توصیه نموده که کاربران قبل از تمیز کردن دستگاه خود، تمام کابل های آن را از برق بکشند و بعلاوه از محلول های تمیزنماینده استفاده ننمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رنگ این آیفون تغییر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ این آیفون تغییر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید