پیش بینی سقوط با آیفون!

به گزارش وبلاگ سایه، آیا می دانستید که آیفون شما می تواند بگوید چقدر محتمل است در 12 ماه آینده سقوط کنید؟ آیفون شما می تواند به شما بگوید که آیا در سال آینده در معرض خطر سقوط هستید یا خیر.

پیش بینی سقوط با آیفون!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، این ویژگی بسیار مهم است، زیرا می تواند به شما در خصوص بیماری یا آسیب احتمالی، هشدار دهد.

بعلاوه، ممکن است این موضوع، نشانه بیماری باشد که قبلا از آن بی اطلاع بودید. این ویژگی نو، از این واقعیت استفاده می نماید که آیفون خود را در جیبتان حمل می کنید، بنابراین نظارت بر نحوه راه رفتن شما برای فناوری اپل بسیار آسان است.

در داخل اپلیکیشن Apple Health، معیار خاصی به نام پایداری راه رفتن پیدا خواهید کرد، اپل شرح می دهد: این تقریبی از ثبات شما در هنگام راه رفتن است. ثبات شما با خطر سقوط نیز مرتبط است، با کاهش ثبات، خطر سقوط شما افزایش میابد. استواری راه رفتن نشانه ای از احتمال سقوط شما در هر لحظه نیست، بلکه یک احساس کلی از خطر سقوط در 12 ماه آینده است.

زمانی که آیفون خود را در جیب یا نگهدارنده نزدیک کمر خود حمل می کنید، این سیستم نیز کار می نماید، اگر اعلان ها را تنظیم نموده باشید، زمانی که ثبات شما کم یا خیلی کم باشد به شما هشدار داده می گردد، دریافت هشدار در خصوص ثبات پایین ممکن است علت خوبی برای آنالیز با پزشک باشد.

البته شایان ذکر است که حتی اگر اپل به شما هشداری نداده باشد، باز هم می توانید سقوط بدی داشته باشید، تصور نکنید که افراد مسن ایمن هستند، زیرا آن ها در راه رفتن نمره بالایی دارند.

این ویژگی فقط در مواقعی وجود دارد که ممکن است مسئله ای وجود داشته باشد و زمان خوبی برای مراجعه به یک متخصص بهداشت است. اما استواری راه رفتن تنها معیاری نیست که آیفون شما می تواند ردیابی کند.

دواقع، می تواند عدم تقارن راه رفتن، میانگین سرعت راه رفتن، طول گام، زمان پشتیبانی دو برابر و سرعت بالا و پایین رفتن از پله را نیز کنترل کند. عدم تقارن راه رفتن نشان می دهد که آیا شما یک الگوی راه رفتن یکنواخت یا ناهموار دارید.

اپل شرح می دهد: در یک الگوی راه رفتن سالم، زمان بندی گام هایی که با هر پا برمی دارید بسیار مشابه است. عدم تقارن راه رفتن درصد زمانی است که قدم های شما با یک پا سریعتر یا کندتر از پای دیگر است.

این بدان معناست که هر چه درصد عدم تقارن کمتر باشد، الگوی راه رفتن شما سالم تر است. اپل می افزاید: الگو های ناهموار راه رفتن، مانند لنگیدن، می تواند نشانه بیماری، آسیب یا سایر مسائل سلامتی باشد. پیاده روی یکنواخت یا متقارن اغلب یک هدف مهم فیزیوتراپی در هنگام بهبودی از آسیب است.

بعلاوه زمان پشتیبانی Double نیز جالب است، یعنی زمانی که هر دو پای شما در حین پیاده روی روی زمین

منبع: انتخاب

به "پیش بینی سقوط با آیفون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی سقوط با آیفون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید