وزیر علوم مخالف بومی گزینی است

به گزارش وبلاگ سایه، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر علوم در نشست امروز کمیسیون آموزش، از تشریح برنامه های شورای عتف در نشست امروز کمیسیون و مخالفت وزیر با بومی گزینی خبر داد.

وزیر علوم مخالف بومی گزینی است

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی در کمیسیون آموزش، گفت: در نشست امروز گزارشی در خصوص اقدامات و برنامه های آینده شورای علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارائه شد.

کننده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست، برنامه ها و اقدامات شورای عطف، به کنندگان ارائه شد، گفت: در نشست امروز بر وجود یک سیستم یکپارچه آزمایشگاهی برای دانشگاه های کشور، تاکید شد تا کلیه دانشجویان و پژوهشگران و اساتید بتوانند از امکانات موجود در کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: در نشست امروز در خصوص نحوه جذب اعتبارات پژوهشی بحث و بررسی صورت گرفت و درباره اقدامات و تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شرح داد: وزیر علوم مخالف بومی گزینی است و در نشست امروز عنوان شد که باید ارتباطات بین دانشگاه ها و اساتید سراسر کشور برقرار باشد و نباید با بومی گزینی دانشجویان و اساتید را محصور در شهر و منطقه خود کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر علوم مخالف بومی گزینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم مخالف بومی گزینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید