مشکل آیفون 14 رفع می گردد ، عرضه پیش از موعد iOS نو

به گزارش وبلاگ سایه، کمتر از یک هفته از عرضه آیفون 14 به وسیله اپل می گذرد و کاربران از لرزش شدید دوربین هنگام باز کردن دوربین در بعضی از برنامه های شخص ثالث خبر می دادند. این مشکل اکنون حل می گردد زیرا به روزرسانی iOS 16.0.2 اکنون زودتر از موعد برای آیفون ها عرضه می گردد.

مشکل آیفون 14 رفع می گردد ، عرضه پیش از موعد iOS نو

به گزارش وبلاگ سایه و به نقل از سایت جی اس ام آرنا، به نظر می رسد لرزش دوربین به دلیل سیستم OIS تغییر سنسور نسل دوم در دوربین اصلی آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس بوده است. بعضی از کاربران گزارش دادند که هنگام باز کردن یک برنامه غیر اپل که از دوربین استفاده می نماید (مانند اینستاگرام)، صداهای لرزش و خرخر بلند از دوربین می آید و دوربین را برای این برنامه ها غیرقابل استفاده می نماید.

اصلاحات دیگری نیز با به روزرسانی تازه شکل خواهد گرفت. شکایاتی در خصوص درخواست کپی/پیست تازه که همراه با iOS 16 ارائه شد وجود داشت. این درخواست از کاربران اجازه می گرفت تا محتوا را بین برنامه ها کپی و جای گذاری نمایند و ظاهراً فرکانس آن برای بعضی از کاربران آزاردهنده بود.

این به روزرسانی بعلاوه مسئله ای را رفع می نماید که ظاهراً ورودی لمسی را برای بعضی از کاربران به دلیل عدم پاسخگویی ورودی لمسی پس از تعویض نمایشگر که آیفون X، XR و آیفون 11 را تحت تأثیر قرار می داد، قطع می کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از مشکل فنی عجیب و خنده دار در آیفون 14 پرو | کسی نمی داند دلیل چیست

این به روزرسانی در حال حاضر برای همه آیفون های پشتیبانی شده منتشر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مشکل آیفون 14 رفع می گردد ، عرضه پیش از موعد iOS نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل آیفون 14 رفع می گردد ، عرضه پیش از موعد iOS نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید