موتورولا اج 30 Fusion نسخه جهانی موتو S30 پرو خواهد بود

به گزارش وبلاگ سایه، شرکت موتورولا اخیراً از گوشی موتو S30 پرو در کنار گوشی پرچم دار X30 پرو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 12 تنها روانه بازار چین خواهد شد. پیش تر گفته می شد که ممکن است گوشی موتورولا اج 30 Fusion به عنوان نسخه جهانی موتو S30 پرو وارد بازارهای دیگر کشورها گردد. اکنون، اما یک افشاگر معروف حوزه فناوری رندرهایی را منتشر نموده که ادعا می نماید موتورولا اج 30 Fusion نسخه جهانی موتو S30 پرو خواهد بود.

موتورولا اج 30 Fusion نسخه جهانی موتو S30 پرو خواهد بود

موتورولا گوشی موتو S30 پرو را به عنوان جایگزین ارزان تر گوشی پرچم دار X30 پرو عرضه کرد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی OLED خمیده است که از رفرش ریت 144 هرتزی پشتیبانی می نماید. بعلاوه موتورولا از پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس سال گذشته کوالکام، به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده می نماید. روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه دیده می گردد که سنسور اصلی آن را دوربین 50 مگاپیکسلی OmniVision تشکیل می دهد. در کنار این سنسور، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی نیز به انجام وظیفه می پردازند.

موتورولا از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند استفاده نموده که با شارژر 68 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد. بعلاوه نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند با قیمت تقریبی 295 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اینکه موتورولا به عرضه جهانی این گوشی هوشمند هیچ اشاره ای ننموده بسیار عجیب به نظر می رسد. اما ظاهراً طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده قرار است این گوشی با نام دیگری روانه بازارهای جهانی گردد.

به گفته افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی ایوان بلس، گوشی هوشمند گوشی موتورولا اج 30 Fusion به عنوان نسخه ری برند شده موتورولا موتو S30 پرو راهی بازارهای جهانی خواهد شد. به همین دلیل، این افشاگر رندرهایی را از گوشی اج 30 Fusion منتشر نموده که شباهت بسیار زیادی به طراحی گوشی موتو S30 پرو دارد، اما در بخش سخت افزاری با تغییراتی همراه خواهد بود. گفته می گردد که این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) پشتیبانی خواهد نمود و بعضی از ویژگی های ارتباطی مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای دو بانده، NFC و بلوتوث را ارائه می دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که موتورولا اج 30 Fusion مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید. ظاهراً موتورولا میخواهد از پردازنده Dimensity 900 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده کند. این پردازنده که با لیتوگرافی 6 نانومتری TSMC فراوری شده، از دو هسته Cortex-A78 با سرعت 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز بهره می برد. 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده و بعلاوه سیستم عامل Android 12 OS به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد شد.

در خصوص سیستم دوربین این گوشی گفته می گردد که موتورولا از یک سنسور 108 مگاپیکسلی به جای 50 مگاپیکسلی موتو S30 پرو استفاده خواهد نمود که البته هنوز صحت این خبر تأیید نشده است. همچون موتو S30 پرو، این گوشی هوشمند نیز مجهز به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 68 واتی به سرعت شارژ خواهد شد. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص این گوشی های هوشمند موتورولا منتشر خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا اج 30 Fusion نسخه جهانی موتو S30 پرو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا اج 30 Fusion نسخه جهانی موتو S30 پرو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید