اولین تیزر رسمی از گوشی جالب پرچمدار وان پلاس 11

به گزارش وبلاگ سایه، گزارش های اخیر نشان می دهند که گوشی پرچمدارن وان پلاس 11 از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. این تراشه با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد.

اولین تیزر رسمی از گوشی جالب پرچمدار وان پلاس 11

وان پلاس روز گذشته با انتشار ویدئویی کوتاه، اولین تیزر رسمی گوشی پرچمدار آینده خود وان پلاس 11 را به نمایش گذاشت. این گوشی رده بالای اندرویدی در هفته های آینده رونمایی خواهد شد.

به گزارش وبلاگ سایه و به نقل از راهنماتو، این تیزر صحت رندر هایی که در ابتدای دسامبر به صورت آنلاین منتشر شده بودند را تایید می نماید. در این ویدئو بدنه پشتی گوشی را می بینیم که نسبت به قبل اصلاحاتی به همراه داشته است. این شرکت یک محفظه دوربین دایره ای برای گروه بندی سنسور های دوربین عقب در این قسمت اضافه نموده است.

لوگوی Hasselblad (برند فراوری کننده دوربین های حرفه ای) در ماژول دوربین به چشم می خورد. یک دوربین پشتی سه گانه و یک فلاش LED نیز در بدنه پشتی این دستگاه به چشم می خورد. این ویدئو بعلاوه نشان می دهد که وان پلاس 11 با یک بدنه مشکی براق ارائه خواهد شد. متاسفانه این تیزر، اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار آینده وان پلاس فاش نمی نماید.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

گزارش های اخیر نشان می دهند که گوشی پرچمدارن وان پلاس 11 از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. این تراشه با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. این گوشی هوشمند به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی مجهز خواهد شد. برای مقایسه، وان پلاس 10T با سرعت شارژ سریع تر 150 واتی ارائه شده بود.

این دستگاه به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +QHD و نرخ به روزرسانی 120 هرتز مجهز خواهد شد. بدنه پشتی با یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، یک سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

این تیزر نشان می دهد که علاوه بر نسخه مشکی، یک مدل سبز و یک رنگ نامشخص دیگر نیز از این گوشی ارائه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به وجود نوار لغزنده هشدار در سمت راست دستگاه و سیستم عامل اندروید 13 اشاره نمود. این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2023 ابتدا در چین و سپس در اروپا عرضه خواهد شد.

منبع: فرادید

به "اولین تیزر رسمی از گوشی جالب پرچمدار وان پلاس 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تیزر رسمی از گوشی جالب پرچمدار وان پلاس 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید