مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون ویژه هکرها تا سری پنجم گوشی ریلیمی

به گزارش وبلاگ سایه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون ویژه هکرها تا سری پنجم گوشی ریلیمی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل طرحی را در دست اجرا دارد که بر حسب آن قرار است هکرها آیفونهای ویژه و اختصاصی دریافت نمایند. این آیفون ها تفاوت هایی قابل توجه با آیفون های معمولی خواهند داشت و در راستای اهداف پژوهشی عرضه می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دو گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو به روزرسانی جدیدی دریافت کردند. این به روزرسانی شامل حالت شب در دوربین سلفی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نیروی دریایی ایالات متحده تصمیم گرفته است که نمایشگرهای لمسی را از ناوشکن های خود حذف کند. این تصمیم در شرایطی حال لمس صفحه نمایش لمسی برای برآمدگی های فیزیکی ناوگان ناوشکن هستیم. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از سوالات رایج افراد درباره اینستاگرام این است که چگونه می توان نوتفیکیشن های اندروید یا آیفون را روشن کرد. این پرسش جوابی ساده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سری پنجم گوشی ریلیمی که معمولا به عنوان گوشی مالی شناخته می گردد تا سرانجام مرداد ماه وارد بازار می گردد. این گوشی با دوربین 4 گانه همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون ویژه هکرها تا سری پنجم گوشی ریلیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون ویژه هکرها تا سری پنجم گوشی ریلیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید