سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، طبق نوترین اطلاعات منتشر شده از منابع موثق، شرکت آنر میخواهد 9 خرداد (30 مه) از سری نو گوشی های پرچم دار خود یعنی سری آنر 70 در چین رونمایی کند. گفته می گردد که اعضای این سری را سه گوشی هوشمند آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس تشکیل خواهند داد. سری نو گوشی های هوشمند پرچم دار آنر انتظار می رود که با سری اوپو رینو 8، سری ویوو S15 و سری ردمی نوت 11T که اواخر این ماه روانه بازار می شوند، رقابت کند. به همین دلیل، ظاهراً نسخه های پرو و پرو پلاس این سری در وب سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شدند که اطلاعاتی در خصوص بعضی مشخصات فنی این گوشی ها در اختیار ما قرار می دهند. در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد معرفی می گردد

حدود سه سال قبل هواوی شرکت آنر را در ازای دریافت 15 میلیارد دلار به یک کنسرسیوم واگذار کرد. بعد از جدایی آنر از هواوی، این شرکت از تحریم های آمریکا رهایی پیدا کرد و به همین دلیل بدون نگرانی بابت این موضوع، فرایند ساخت گوشی های خود نو را کلید زد. آنر در حال حاضر یکی از پیروز ترین شرکت های فراورینماینده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که توانست حتی بعد از جدایی از هواوی هم به فرایند خوب خود در زمینه فراوری گوشی ادامه دهد و به تعداد طرفدارانش بیافزاید. در ادامه این فرایند، آنر قصد که به زودی از سری پرچم دار نو آنر 70 رونمایی کند. اخیراً دو اعضای پروی این سری در یک وب سایت صدور گواهینامه دیده شدند که از این طریق بعضی مشخصات فنی آن ها نظیر سرعت شارژشان فاش شد.

دو گوشی نو سری آنر 70 با شماره مدل های SDY AN00 و HPB AN00 در وب سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شدند که به گفته افشاگری به نام WHYLAB، این گوشی ها به ترتیب آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس هستند. اطلاعات منتشر شده در وب سایت 3C حاکی از آن است که هر دوی این گوشی های هوشمند از شارژر 100 واتی پشتیبانی می نمایند، بنابراین کاربران برای شارژ شدن آن ها نباید خیلی منتظر بمانند. با توجه به رونمایی احتمالی این سری در هفته آینده، انتظار می رود تا چند روز آینده سایر مشخصات این گوشی ها در وب سایت صدور گواهینامه TENAA منتشر گردد.

ظاهراً اوایل ماه جاری گوشی دیگری از شرکت آنر با شماره مدل FNE AN00 و پشتیبانی از سرعت شارژ 66 واتی در وب سایت صدور گواهینامه 3C دیده شد که طبق شایعات و برآورد های بسیار، این مشخصات می تواند مربوط به نسخه پایه آنر 70 باشد. پیش تر نیز ویدیویی 14 ثانیه ای از سری آنر 70 منتشر شد که هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با خود گوشی ها، مشخصات فنی، طراحی و… در آن مشاهده نشد. در واقع تنها چیزی که در این ویدیو به چشم می خورد، جعبه سری آنر 70 بود که نمی دانیم اصلا چه مدلی است و برای چه بازاری هم در نظر گرفته شده است.

مشخصات احتمالی سری آنر 70

طبق نوترین شایعات منتشر شده، گوشی آنر 70 مجهز به نمایشگر OLED است که رزولوشن FHD+ را به کاربران ارائه می دهد، اما آنر 70 پرو و پرو پلاس از یک پنل OLED LTPO با رزولوشن FHD+ بهره می برند. آنر 70 از پردازنده نو اسنپدراگون 7 نسل 1 به عنوان قلب تپنده استفاده خواهد نمود. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده مجهز به چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس کاری 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز است که در مجموع هر هشت هسته این تراشه، با الگوبرداری از معماری ARM ساخته شده اند. یک باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که به وسیله شارژ 66 واتی به سرعت شارژ می گردد.

از سویی دیگر گفته می گردد که آنر برای نسخه های پرو 70 و پرو پلاس 70 به ترتیب پردازنده های Dimensity 8100 و Dimensity 9000 را در نظر گرفته است. بعلاوه برای هر دو گوشی از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی استفاده خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که آنر 70 با سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور های 108، 8 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. آنر 70 به سنسورهای 50 مگاپیکسلی (Sony IMX766) + 50 مگاپیکسلی اولترا واید و 8 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز خواهد بود و به جای سنسور 8 مگاپیکسلی در نسخه پرو پلاس ما شاهد به کار گیری سنسور تله فوتوی 12 مگاپیکسلی خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید