دلیل درگذشت بتول فیروزان؛ خطای پزشکی و بیهوشی از 20 اسفندماه

به گزارش وبلاگ سایه، به گفته مهدی فیروزان، بتول فیروزان، فرزندش که به تازگی از جهان رفت به علت اشتباه پزشکی از 20 اسفندماه در بیمارستان در بیهوشی به سر می برد.

دلیل درگذشت بتول فیروزان؛ خطای پزشکی و بیهوشی از 20 اسفندماه

به گزارش ایسنا، بتول فیروزان، فرزند مهدی فیروزان (مدیرعامل شهر کتاب) و حورا صدر که متولد سال 1367 بود، روز دهم فروردین ماه از جهان رفت اما دلیل درگذشت این مترجم جوان که دانش آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود، اعلام نشده بود.

پیش تر مهدی فیروزان در گفت وگویی با یکی از دوستانش گفته است: تا امروز سکوت نموده ایم که در این ایام خوش و طرب انگیز اندکی مزاحم فکر و قلب کسی نشویم. اما چه چاره کنیم که به دعای شما پاکان و یاران و بندگان خوب خداوند در این ماه رحمت و برکت و ضیافت الهی سخت نیازمندیم.

دختر گرانمایه و اندیشمندم از 20 ماه اسفند به سبب یک اشتباه پزشکی در بی هوشی است. ده ها پزشک و استاد صمیمانه و شبانه روزی کوشش نموده اند اما اثری از بهبودی ظاهری دیده نمی گردد. آنها بر بالین بتول ما کوشش می نمایند و ما بر در خانه فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها. پروردگار متعال قول و امر فرموده اند که : إِنَّ رَبَّکُمْ حَیِیٌّ کَرِیمٌ یَسْتَحِی مِنْ عَبْدِهِ إِذَا رَفَعَ یَدَیْهِ إِلَیْهِ أَنْ یَرُدَّهُمَا صِفْرًا. ان شاءالله خداوند به سبب عنایتش به شما دخترم را شفا دهد. با سپاس خاص.

منبع: فرارو

به "دلیل درگذشت بتول فیروزان؛ خطای پزشکی و بیهوشی از 20 اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل درگذشت بتول فیروزان؛ خطای پزشکی و بیهوشی از 20 اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید