صرف 270 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برای پژوهش در دانشگاه هنر تبریز

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: رقم هزینه کرد ما در حوزه طرح های پژوهشی از محل اعتبارات داخلی پژوهشی دانشگاه از ابتدای تاسیس دانشگاه هنر تبریز با سابقه ای بیش از 20 سال، نزدیک به 270 میلیون تومان است.

صرف 270 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برای پژوهش در دانشگاه هنر تبریز

علی فارغ در مراسم روز درهای باز دانشگاه هنر اسلامی تبریز به مناسبت هفته پژوهش با اشاره به سیاست های ستادی وزارت علوم در مورد معطوف کردن اعضای هیات علمی به پژوهش های تقاضا محور، اظهار کرد: این در حالی است که تقریبا تمامی اعضای هیات علمی به جز موارد استثنایی، دو طرح پژوهشی داخلی داشته اند.

وی گفت: کم تر از 10 نفر از اعضای هیات علمی ما پیروز به جذب طرح های پژوهشی خارجی و اعتبارات برون دانشگاهی ، یعنی رقمی معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان شده اند.

به گزارش وبلاگ سایه، معاون پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر اسلامی تبریز بیان نمود: معنا داری این ارقام و این گردش اقتصادی از این لحاظ است که ما ظرفیت جوانی در بین اعضای هیات علمی داریم که می توانند اعتبارات نداشته ما را در حوزه پژوهش طرح های داخلی تامین نمایند.

وی اظهار کرد: طبق اعلام یونسکو در سال گذشته، بهره وری آکادمیست هایی که کار پژوهشی برون دانشگاهی انجام می دهند به لحاظ رضایتتمندی شغلی و اعتماد به نفس، افزایش پیدا می نماید.

وی، گفت: امیدواریم نسبت اعتبارات جذب شده مان بهبود پیدا کند و پتانسیل به صورت بالقوه در ما بوده و تمهیداتی در شورای پژوهشی دانشگاه پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش؛ در خاتمه این مراسم از دکتر مینو قره بیگلو، پژوهشگر منتخب گروه هنر و معماری تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صرف 270 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برای پژوهش در دانشگاه هنر تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف 270 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برای پژوهش در دانشگاه هنر تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید