رکوردشکنی رویایی اپل، عبور از مرز 3 هزار میلیارد دلار!

به گزارش وبلاگ سایه، دیجیاتو نوشت: سهام اپل روز آدینه را با قیمت 193.97 دلار به انتها رساند تا ارزش بازار این شرکت از 3 تریلیون دلار عبور کند.

رکوردشکنی رویایی اپل، عبور از مرز 3 هزار میلیارد دلار!

اپل در تاریخ 13 دی ماه 1400 (3 ژانویه 2022) توانست به اولین شرکت 3 تریلیون دلاری دنیا تبدیل گردد، بااین حال این لقب چندان دوام نیاورد. اما حالا با عبور ارزش سهام این کمپانی از 190.73 دلار، دوباره اپل ارزش بازاری بالاتر از 3 تریلیون دلار دارد. درحقیقت برای اولین بار اپل بازار را با چنین ارزشی به انتها می رساند.

دیروز ارزش بازار اپل در آستانه 3 تریلیون دلار نهاده شد و پس از مدتی با افزایش ارزش سهام این کمپانی، کوپرتینویی ها دوباره یک شرکت 3 تریلیون دلاری شدند. سهام اپل روز آدینه را با قیمت 193.97 دلار به انتها رساند تا اپل به اولین شرکتی تبدیل گردد که در انتها بازار، ارزشی بالاتر از 3 تریلیون دلار دارد.

درحال حاضر در کنار کوپرتینویی ها، چهار کمپانی آمریکایی دیگر ارزش بازار تریلیون دلاری دارند که در صدر آن ها مایکروسافت با ارزش بازار 2.5 تریلیون دلار نهاده شده است. آلفابت، آمازون و انویدیا دیگر شرکت های تریلیون دلاری آمریکایی هستند.

ارزش بازار اپل احتمالاً بالاتر هم می رود

در ماه مه، تیم کوک، مدیرعامل اپل، به بالاترین مقدار دستگاه های فعال اپل و بعلاوه فروش بسیار بالای آیفون اشاره نمود و این درحالی بود که فروش مک ها و آیپدها نسبت به سال گذشته میلادی کاهش پیدا نموده بود. البته از آن موقع، اپل از مک بوک ایر 15 اینچی و چندین مک تازه دیگر مانند مک پرو 2023 رونمایی نموده است.

با توجه به اینکه کوپرتینویی ها وارد بازار تازهی شده اند و به تازگی از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود یعنی ویژن پرو رونمایی نموده اند، انتظار می رود ارزش بازار آن ها فراتر هم برود. به گفته یکی از تحلیلگران بازار به نام دن ایوز، ارزش بازار این شرکت در سال 2025 به 4 تریلیون دلار می رسد.

به گفته ایوز، 25 درصد از کاربران آیفون ها در 4 سال گذشته گوشی خود را ارتقا نداده اند که این موضوع می تواند باعث ارتقای گوشی آن ها به سری آیفون 15 گردد. این گوشی های هوشمند در ادامه امسال میلادی معرفی خواهند شد.

در کنار محصولات سخت افزاری، به باور ایوز اپ استور تازهی که برای هدست ویژن پرو به وجود می آید و توسعه دهندگان توجه ویژه ای به آن خواهند کرد، درآمدهای اپل و درنتیجه ارزش بازار آن افزایش می یابد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رکوردشکنی رویایی اپل، عبور از مرز 3 هزار میلیارد دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی رویایی اپل، عبور از مرز 3 هزار میلیارد دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید