خبرنگاران فرماندار: فعالیت اصناف ری از 30 فروردین با مجوز وزارت بهداشت مجاز است

به گزارش وبلاگ سایه، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند برای اصناف استان تهران از 30 فروردین ماه اجرا می شود، گفت: فعالیت اصناف شهرستان فقط با ثبت نام و اخذ مجوز در سامانه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خواهد بود.

خبرنگاران فرماندار: فعالیت اصناف ری از 30 فروردین با مجوز وزارت بهداشت مجاز است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، حسین توکلی کجانی گفت: بدلیل تراکم جمعیت استان تهران طرح فاصله گذاری هوشمند از 30 فروردین اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصنافی که در سامانه وزرات بهداشت ثبت نام نکرده اند پس از 30 فروردین حق فعالیت نخواهند داشت، مطرح کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای گام دوم کووید 19 با عنوان طرح فاصله گذاری هوشمند، مقرر شد کلیه واحدهای صنفی و صنعتی به سامانه Salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

توکلی ادامه داد: اصناف و مشاغل کم خطر شهرستان ری می توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری هوشمند از 30 فروردین آغاز به کار کنند.

وی یادآور شد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند گشت های نظارتی متشکل از اداره بازرسی فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت، پلیس اماکن و اتاق اصناف شهرستان ری از واحدهای صنفی فعال بازدید می کنند و در صورت رعایت نشدن دستورالعمل بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، از ادامه فعالیت واحدها جلوگیری خواهد شد.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: مراکز اداری شهرستان ری نیز از تاریخ 23 فروردین با رعایت اصول بهداشتی، به جای یک سوم، با دو سوم کارمندان خود فعال خواهند شد و ساعت کاری از 7 صبح لغایت 14 خواهد بود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان نمود: تا به امروز 70 هزار و 29 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 125 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 4 هزار و 357 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: فعالیت اصناف ری از 30 فروردین با مجوز وزارت بهداشت مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: فعالیت اصناف ری از 30 فروردین با مجوز وزارت بهداشت مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید