حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 99 ، میزان افزایش برای حقوق های کمتر یا بیشتر از 6 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان بودجه گفت: در این جلسه مقرر شد تا 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با حقوق دریافتی زیر 6 میلیون در سال 99 تخصیص یابد.

حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 99 ، میزان افزایش برای حقوق های کمتر یا بیشتر از 6 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی بابایی کننده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه برای شفاف سازی درباره حقوق شاغلان و بازنشستگان گفت: در این جلسه موضوع افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال 99 و همسان سازی حقوق آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه نمود: در این جلسه مطرح شد که طبق مصوبه در بودجه سال 99 حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری 2 میلیون تومان باشد، این به آن معناست که اگر مجموعه دریافت حقوق و مزایا و افزایش حقوق 15 درصدی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال 99 کمتر از 2 میلیون و 800 هزار تومان باشد، مابه التفاوت آن تا 2 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت شود و حداقل حقوق دریافتی آنها این میزان مشخص شده است.

رئیس فراکسیون کنندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه موضوع حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری که زیر 6 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای همسان سازی حقوق کارکنانی که حقوقشان زیر 6 میلیون تومان است، در سال 99، 5 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد.

حاجی بابایی اعلام نمود: در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری هم که تا سقف 6 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند، در بودجه سال 99 پیش بینی شده بود که 5 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق آنها در نظر گرفته شود که طبق تصمیم دولت و جمع بندی این جلسه بنا شده تا این میزان به 10 هزار میلیارد تومان افزایش یابد که با این وجود پیش بینی می شود، حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری که زیر 6 میلیون حقوق دریافت می کنند، در سال 99 حدود 30 درصد افزایش یابد.

وی اضافه نمود: در این جلسه مقرر شد تا در مورد حقوق بگیرانی که حقوقشان نزدیک به 6 میلیون و یا 2 میلیون و 800 هزار تومان است، کارشناسی دقیق صورت گیرد تا عدالت در مورد افزایش حقوق شان در سال 99 رعایت شود.

رئیس فراکسیون کنندگان ولایی مجلس گفت: در مورد حقوق بگیران شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری که حقوق شان بالای 6 میلیون تومان است نیز تنها افزایش 15 درصدی را خواهیم داشت و این حقوق بگیران افزایش حقوق دیگری برایشان در نظر گرفته نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 99 ، میزان افزایش برای حقوق های کمتر یا بیشتر از 6 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 99 ، میزان افزایش برای حقوق های کمتر یا بیشتر از 6 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید