مقدار وام دریافتی دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ سایه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

مقدار وام دریافتی دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش ایسنا، دکتر داریوش جاوید در این دستورالعمل اظهار داشت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران می توانند مطابق با سهمیه معین شده، علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان یاری هزینه تأمین شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب دانشگاه واریز می گردد، بهره مند شوند.

بدیهی است با توجه به اینکه دانشگاه صرفاً به عنوان معرف است، تمامی مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضامین مربوطه باید به وسیله دانشجوی واجد شرایط انجام گیرد.

براساس این دستورالعمل؛ واحد های دانشگاهی باید متقاضیانی که نسبت به سایر دانشجویان دارای بیشترین اندازه بدهی شهریه هستند، دانشجویانی که کمتر از 50 درصد سنوات تحصیلی خود را سپری نموده باشند و دانشجویانی که از سایر تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان استفاده ننموده باشند را در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دهند.

دانشجویان متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به ثبت نام و معین مبلغ وام اقدام نمایند.

منبع: فرارو

به "مقدار وام دریافتی دانشجویان دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار وام دریافتی دانشجویان دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید