آمار برندگان لاتاری کارت سبز در سال های گذشته

به گزارش وبلاگ سایه، لاتاری یا قرعه کشی مهاجرتی یکی از برترین و مناسب ترین شیوه های مهاجرت به آمریکاست. آنالیز آمار برندگان لاتاری و شیوه مهاجرت آنان نیز گواهی بر این موضوع است

آمار برندگان لاتاری کارت سبز در سال های گذشته

وبلاگ سایه: لاتاری یا قرعه کشی مهاجرتی یکی از برترین و مناسب ترین شیوه های مهاجرت به آمریکاست. آنالیز آمار برندگان لاتاری و شیوه مهاجرت آنان نیز گواهی بر این موضوع است. همه می دانیم که قوانین کشور آمریکا برای مهاجرت بسیار سخت است و اخذ اقامت این کشور برای یک خانواده ممکن است که حتی تا چند سال به طول بینجامد؛ در حالی که برنده شدن در قرعه کشی مهاجرتی این چالش را رفع نموده است و افراد به راحتی می توانند اعضای خانواده خود را در کم تر از یکسال به آمریکا ببرند. با ما همراه باشید تا درباره آمار برندگان ایرانی لاتاری و مزایای برنده شدن در این قرعه کشی بیشتر بدانید.

آمار برندگان لاتاری

خیلی از افراد به اشتباه تصور می نمایند که شانس برنده شدن در لاتاری بسیار پایین است و اخذ گرین کارت آمریکا به وسیله یک مسابقه فقط یک افسانه است؛ در حالی که حقیقت امر چیز دیگری است و هر ساله افراد زیادی از این طریق به آمریکا مهاجرت می نمایند.

آمار ثبت نام در بزرگ ترین بخت آزمایی دنیا عدد ثابتی ندارد و هر ساله کمی دچار تغییرات می گردد؛ اما به طور معمول حدود 100 هزار نفر در این قرعه کشی ثبت نام می نمایند. از این تعداد حدود 55000 نفر برای مهاجرت به آمریکا انتخاب می شوند. آمار برندگان لاتاری کمی شوکه نماینده و چشم گیر است؛ به این معنا که به ازای هر دو نفر یکی از آن ها برنده است و می تواند به آسانی مهاجرت کند.

از میان کشورهای دنیا، کشور ایران با حدود قبولی 7 درصد از برندگان آمار خوب و بالایی دارد. علت این امر هم این است که تعداد افراد ایرانی که هر ساله به وسیله روش هایی غیر از قرعه کشی به این کشور مهاجرت می نمایند، از دیگر مهاجران دنیا کم تر است. آنالیز آمارها در سال 2022 نشان می دهد که از میان ایرانیان شرکت نماینده در قرعه کشی حدود 5739 نفر برنده شده اند که این رقم بسیار هیجان انگیز و متفاوت بوده است. زمان ثبت نام در قرعه کشی از ماه نوامبر تا اکتبر و زمان مشخص تکلیف برندگان ماه May است.

داوطلبانی که به وسیله سایت اینترنتی کارت سبز برای لاتاری ثبت نام می نمایند، از شانس بیشتری برخوردارند؛ چرا که کارشناسان این مجموعه با ارائه تکنیک هایی دو یا سه شانس به افراد می دهند. تمامی افراد خانواده و بچه ها زیر 21 سال، یک بار با سرپرستی پدر و بار دیگر با سرپرستی مادر ثبت نام می شوند. در حالت دوم نیز این امکان برای بچه ها بالای 18 وجود خواهد داشت تا به شکل جداگانه نیز ثبت نام نمایند.

مزایای برنده شدن در قرعه کشی لاتاری

برنده شدن در بزرگ ترین قرعه کشی مهاجرتی، سریع ترین و آسان ترین شیوه مهاجرت به آمریکاست که مزایای بسیاری دارد. اول اینکه این شکل از مهاجرت بسیار کم هزینه است؛ یعنی در حال حاضر هزینه به پایان رساندن تمامی مراحل بعد از برنده شدن بین 1500 تا 2000 دلار خواهد بود. این در حالی است که مهاجرت به شیوه های دیگر، پرهزینه تر است و احتیاج به تمکن مالی بیشتری دارد؛ پس این به نفع ایرانیان است که آمار برندگان لاتاری آن ها بیشتر از بقیه کشورهاست. از دیگر مزایای برنده شدن در این قرعه کشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اخذ گرین کارت آمریکا

یکی از برجسته ترین مزایای برنده شدن در لاتاری، بدون شک همان زندگی کردن در خاک ایالات متحده است. برندگانی که پیروز به مهاجرت به کشور آمریکا می شوند، همچون دیگر شهروندان از امکانات اجتماعی مانند کار، تحصیل، خدمات درمانی، افتتاح حساب و … برخوردار می شوند.

زندگی در هر یک از استان های آمریکا

یکی دیگر از مزایای برندگان مهاجرتی آمریکا، آزادی عمل آن ها در انتخاب استان مدنظر خود است. به این صورت که دولت آمریکا، دخالتی در انتخاب محل زندگی آن ها نخواهد داشت. به این ترتیب خود برندگان مشخص خواهند کرد که در کدام استان مستقر شوند.

اخذ سیتیزن شیپ

یکی دیگر از مزایای اخذ گرین کارت آمریکا، امکان اخذ سیتیزن شیپ بعد از 5 سال است. سیتیزن شیپ در واقع همچون اخذ شهروندی کامل آمریکاست که شما را از تمام حق و حقوق های شهروندی آمریکا برخوردار می نماید. به علاوه، دیگر امکان ریجکت کردن فرد به سرزمین مادری وجود نخواهد داشت.

سفر به بیش از 170 کشور دنیا

ویزای آمریکا ویزای معتبری است که در بیشتر کشورها مورد قبول است. فردی که شهروند این کشور محسوب می گردد، می تواند به بیش از 170 کشور بدون هیچ مسئله ای سفر کند.

برخورداری از رفاه و آسایش

یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی هر شخصی، برخورداری از رفاه و آرامش است. افرادی که به آمریکا مهاجرت می نمایند، معمولا زندگی خوب و مرفهی دارند و در آسایش خیال روزهای خوش زندگی را سپری می نمایند.

معرفی خدمات مجموعه کارت سبز

مجموعه کارت سبز، مجموعه ای معتبر و با سابقه بیش از 10 سال انجام امور مهاجرتی آمریکا و کاناداست. اگر قصد مهاجرت به این دو کشور را دارید، با خیال راحت انجام کلیه امور مهاجرتی خود را به کارشناسان این شرکت بسپارید. تمامی پرسنل مجموعه با جدیدترین قوانین مهاجرتی کشورها آشنایی دارند و به راحتی می توانند به شما یاری نمایند.

حتی اگر که نمی دانید کدام شیوه مهاجرت برای شما بهتر است، اصلا نگران نباشید؛ چرا که کارشناسان با آنالیز شرایط تحصیل، شغل، تأهل، تمکن مالی و … برترین راه مهاجرت را به شما پیشنهاد می نمایند و خود در قدم به قدم مسیر همراه شما خواهند بود. حتی برای ترجمه مدارک و اسناد نیز به یاری های شخص دیگری احتیاج نخواهید داشت و تمامی امور به دست کارشناسان حرفه ای مجموعه انجام خواهد شد.

یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد این شرکت، ثبت نام افراد برای لاتاری است. اگر با توجه به آمار برندگان لاتاری ترغیب شده اید که در این بخت آزمایی شرکت کنید، حتما روند کار را به وسیله کارت سبز دنبال کنید. این مجموعه از آغاز ثبت نام تا انجام کارهای اقامتی برندگان همراه شما خواهد بود.

افزایش شانس شرکت در قرعه کشی لاتاری

لاتاری، قرعه کشی عادلانه ای است و تخلف در آن جایگاهی ندارد. برای آنکه در فهرست آمار برندگان لاتاری حضور داشته باشید، می توانید از روش های دو شانسه و سه شانسه بهره بگیرید. با مراجعه به سایت کارت سبز و یک بار ثبت نام در قرعه کشی، کارشناسان شرکت به طور رایگان کار نام نویسی مجدد افراد واجد شرایط را انجام می دهند؛ پس عملا تنها کاری که برای افزایش شانس در قرعه کشی باید انجام دهید، همان نام نویسی اولیه است. آیا تا به حال تجربه شرکت در قرعه کشی مهاجرتی آمریکا را داشته اید؟

منبع: توریسم آنلاین

به "آمار برندگان لاتاری کارت سبز در سال های گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار برندگان لاتاری کارت سبز در سال های گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید