برگزاری همایش هوش مصنوعی در دوبی با هدف تقویت توانایی های دولت

به گزارش وبلاگ سایه، امارات متحده عربی نخستین همایش هوش مصنوعی خود را با هدف تقویت توانایی های دولت و ارتقای کیفیت زمامداری در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی برگزار می نماید.

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دوبی با هدف تقویت توانایی های دولت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سایه به نقل از آی تی پی، همایش هوش مصنوعی در دوبی از تاریخ 30 آوریل شروع به کار خواهد نمود و تعدادی از برترین متخصصان و صاحب نظران حوزه هوش مصنوعی در آن شرکت خواهند کرد.

همایش یادشده زیر نظر محمد بن راشد المختوم نخست وزیر امارات و حاکم دوبی برگزار می گردد و از حمایت برنامه ملی هوش مصنوعی امارات، اتحادیه بین المللی مخابرات و سازمان دنیای مالکیت معنوی برخوردار خواهد بود.

قرار است بعضی رهبران شرکت های فناوری، سرمایه گذاران، محققان، دانشگاهیان، مدیران سازمان های غیردولتی در این همایش در خصوص آینده هوش مصنوعی و نحوه ایجاد تحولات مثبت در دنیا بر همین مبنا به بحث و گفت وگو بنشینند.

این اقدام در راستای پیشبرد استراتژی هوش مصنوعی امارات موسوم به AI Strategy 2031 صورت می گیرد تا این کشور بتواند از این طریق بازارهای مالی جدیدی خلق نموده و امارات را به مقصدی برای سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی در منطقه مبدل کند.

تقویت توانایی های نظام دولتی، راه اندازی استارت اپ های هوش مصنوعی و اکوسیستم آموزشی مرتبط از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برگزاری همایش هوش مصنوعی در دوبی با هدف تقویت توانایی های دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش هوش مصنوعی در دوبی با هدف تقویت توانایی های دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید