دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی دنیا کار خود را شروع کرد

به گزارش وبلاگ سایه، دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی دنیا(WCF) از دوم آذر، کار خود را شروع نموده و تا پنجشنبه چهارم ادامه خواهد داشت. این نشست با شعار نسل چهارم اتاق های بازرگانی در حال برگزاری است.

دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی دنیا کار خود را شروع کرد

هدف از برگزاری کنگره به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه ها و توسعه شبکه روابط بین اتاق های سراسر دنیاست.

در این نشست که به میزبانی اتاق بازرگانی دبی برگزار شده، روسا و مقامات اتاق بازرگانی ملی و محلی و پیشکسوت های سیاسی و مالی دنیا حضور دارند. در این رویداد که تنها مجمع بین المللی اتاق های بازرگانی سراسر دنیا برای به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه ها و توسعه شبکه روابط آنها تلقی می گردد، نمایندگان اتاق های بازرگانی، تشکل ها و بنگاه های تجاری کشورهای دنیا درباره مسائل بازرگانی جاری به گفتگو می پردازند.

دیدار های تجاری رودررو ، آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری و تجارت در دبی ، بازدید از منطقه ها آزاد تجاری امارات متحده عربی، تورهای EXPO 2021 دبی و بازدید از محوطه نمایشگاه بخشی از این مراسم است. بعلاوه قرار است اتاق های بازرگانی دنیا در 4 زمینه دیجیتال، آب وهوا، همتایابی تجاری و پروژه های غیرمتعارف با یکدیگر رقابت نمایند.

در این کنگره پدرام سلطانی به عنوان نماینده اتاق ایران حضور دارد و ضمن سخنرانی، داوری در بخش آب وهوا را به عهده دارد. مسئولان اتاق تهران و اتاق مشترک ایران و امارات نیز به صورت حضوری و نمایندگان امور بین الملل بعضی دیگر از اتاق های سراسر کشور به صورت مجازی مشارکت دارند.

فدراسیون دنیای اتاق های بازرگانی (WCF)، اسامی فینالیست های رقابت دنیای 2021 اتاق های بازرگانی را اعلام نموده و بر این اساس 16 اتاق برتر طرح های خود را طی دوازدهمین دوره کنگره دنیای اتاق های بازرگانی از 2 لغایت 4 آذر 1400 در دوبی، ارائه کردند.

در رقابت سال جاری، 78 طرح از 33 کشور دریافت شد که این مقدار در مقایسه با سال 2019، بیشتر بود و این امر بیانگر کوشش بی وقفه اتاق ها در رویارویی با مسائل دنیای کنونی است.

اتاق های منتخب از کشورهای لوکزامبورگ، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ترکیه، انگلستان، ایرلند، بلژیک، اتریش، شیلی، پِرو و اکوادور بودند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی دنیا کار خود را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی دنیا کار خود را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید