برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: آزمون های خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ سایه از اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور، رئیس دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون های خاتمه نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می گردد، اضافه کرد: از آنجا که نمی دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استان ها در شرایط سفید خواهند بود، امتحانات خاتمه نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با موضوع مراکز دانشگاه پیغام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می گردد.

وی با عنوان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت واقع شده است، گفت: دانشگاه پیغام نور در راستای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا کوشش می نماید هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.

وی تاکید نمود: تقویم آموزشی در دانشگاه پیغام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمونها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمونها به نحوی که ذکر شد، برگزار می گردد.

وی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی اطلاع داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

زمانی با عنوان اینکه دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را میتوانند از پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir دریافت نمایند، اضافه کرد: جلسات دفاع رساله و خاتمه نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال اجرا است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیمسال جاری را به خاتمه برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید