این مانتوها شما را چاق نشان می دهد

به گزارش وبلاگ سایه، مانتو یکی از اصلی ترین قسمت استایل خانم های ایرانی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را بنمایند تا مدلی را تهیه نمایند که مناسب هیکلشان است.

این مانتوها شما را چاق نشان می دهد

انتخاب مانتوی مناسب برای افراد چاق به آن ها یاری می نماید تا یک استایل بدون نقص و زیبا داشته باشند. یک انتخاب درست باعث می گردد ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشیم. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • مانتوی مناسب برای افراد چاق
    • مانتوهای راه راه افقی
    • مانتوهای گل گلی
    • مانتو های رنگ تیره
    • بعلاوه بخوانید:

مانتوی مناسب برای افراد چاق

مانتوهایی که برای خانم های دارای اضافه وزن مناسب است، انواع مختلفی دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را به شما نشان می دهیم. اگر به پوست خود اهمیت می دهید، به مطلب تیره ترین لک روی پوست خود را با این ماسک درمان کنید مراجعه کنید.

مانتوهای راه راه افقی

یک مانتوی مناسب برای افراد چاق مانتوهای راه راه افقی است. اگر دوست ندارید همواره از مانتوهای ساده بهره ببرید، به سراغ مانتوهای با را راه های عمودی بروید این مانتوها باعث کشیده دیده شدن شما می گردد. هرگز مانتوهای راه راه افقی را انتخاب نکنید.

مانتوهای گل گلی

مانتوهایی که دارای گل های درشت هستند، برای خانم ها دارای اضافه وزن اصلاً مناسب نبوده و باعث چاق تر دیده شدن آن می گردد. اگر شکم بزرگی دارید، بهتر است هرگز از لباس هایی با گل های درشت استفاده نکنی. اگر دوست دارید حتماً لباس های طرح دار بهره ببرید، بهتر است سراغ مدل هایی بروید که گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و… دارند، بهره ببرید.

مانتو های رنگ تیره

مانتوی مناسب برای افراد چاق مانتوهای تیره هستند. در انتخاب مانتو باید به رنگ آن نیز توجه نمایید. مانتوهای رنگ تیره برای افراد چاق مناسب تر است. زیرا سایه ها و رنگ های روشن هیکل واقعی افراد را نشان داده و برای افراد دارای اضافه وزن مناسب نیست.

اگر می خواهید از رنگ های روشن بهره ببرید در پی مانتوهای تک رنگ بروید که اندام شما را لاغرتر نشان می دهد. رنگ هایی مثل مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… برای شما مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید با این تیپ ها بهار سال جاری بدرخشید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "این مانتوها شما را چاق نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مانتوها شما را چاق نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید