اینستاگرام ممکن است ویژگی میکروبلاگینگ را به سرویس خود اضافه کند! آیا خاتمه یکی از غول های شبکه های اجتماعی می خواهد توجه بیشتری به متن بکند یا صرفا رقابت با توییتر مطرح است؟!

به گزارش وبلاگ سایه، اینستاگرام مدت زیادی است که نگران محبوبیت تیک تاک است و برای مقابله با آن، سیاست اهمیت دادن به ویدئوهای کوتاه (ریلز) را در پیش گرفته، اما شنیده می گردد که در یک سیاست نو و عجیب می خواهد این بار از توییتر تقلید کند.

اینستاگرام ممکن است ویژگی میکروبلاگینگ را به سرویس خود اضافه کند! آیا خاتمه یکی از غول های شبکه های اجتماعی می خواهد توجه بیشتری به متن بکند یا صرفا رقابت با توییتر مطرح است؟!

نیویورک تایمز گزارش می دهد که کارمندان متا ماه گذشته برای بحث در خصوص چگونگی الگو گرفتن از توییتر در حال بحث بوده اند.

با توجه به نوشته های بین کارمندان متا که به وسیله روزنامه تایمز خوانده شده، این شرکت در حال آنالیز گسترده ای برای استفاده از ویژگی یادداشت ها در اپلیکیشن اینستاگرام است.

ویژگی یادداشت ها در اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که پیغام های کوتاهی را با فالوورها و دوستان خود به اشتراک بگذارند، اساساً مفهومی مشابه توییت ها.

سایر کارگران متا اضافه نمودن یک فید نو به اینستاگرام را پیشنهاد کردند که شبیه توییتر باشد.

کارکنان متا نام های مانند Real Reels، Instant یا Realtime را برای فید نو توییتر در برنامه اینستاگرام در نظر گرفته اند.

ایده های مطرح

- عرضه ویژگی نو یادداشت های اینستاگرام

- ساخت یک برنامه متن محور با استفاده از فناوری اینستاگرام

- افزودن یک فید نو مشابه توییتر به اینستاگرام

نام ویژگی های شامل: Realtime، Real Reels، Instant

- مت ناوارا (@MattNavarra) 7 دسامبر 2022

این کارکنان بعلاوه در خصوص ساخت یک برنامه کاملاً نو متمرکز بر متن با استفاده از فناوری اینستاگرام با هدف جایگزینی توییتر بحث نموده اند.

یک فرصت

متا پس از خرید جنجالی توییتر به وسیله ایلان ماسک، دنبال یک فرصت تازه است.

این شرکت در کوشش است تا با ایجاد پلتفرم میکروبلاگینگ خود در اپلیکیشن اینستاگرام، از آشفتگی این دوران توییتر، بهره ببرد.

MIT Technology Review گزارش می دهد که توییتر ممکن است بیش از یک میلیون کاربر را از زمانی که ماسک مدیریت توییتر را در اختیار گرفته، از دست داده باشد.

بسیاری از این پلتفرم پس از اخراج هزاران کارمند توییتر به وسیله مدیر عامل تسلا و بازگرداندن حساب های کاربری مسدود شده قبلی مانند دونالد ترامپ و اندرو تیت، از این پلتفرم ناامید شده اند.

پس از تسلط ماسک، کاربران در پی جایگزینی در توییتر و هجوم به برنامه های دیگری مانند Hive Social، Mastadon و Countersocial بوده اند.

به ویژه Hive Social محبوبیت خاصی پیدا نموده . این اپلیکیشن سه ساله رسانه های اجتماعی پس از افزایش چشمگیر ثبت نام ها به یک میلیون کاربر رسید، البته قبل از اینکه مجبور شد به علت مسائل امنیتی موقتاً سرورهای خود را خاموش کند .

این اولین بار نیست که متا با اینستاگرام، ویزگی های پلتفرم دیگر را کپی می نماید.

اینستاگرام در سال 2022 ریلز را از تیک تاک گرفت اضافه نمود و حتی استوری آن هم یک ایده دست اول نیست.

در سال گذشته، اینستاگرام بعلاوه کوشش نموده بود تا محبوبیت BeReal را تعقیب کند و یک ویژگی دوربین دوگانه نو را آزمایش کند.

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام ممکن است ویژگی میکروبلاگینگ را به سرویس خود اضافه کند! آیا خاتمه یکی از غول های شبکه های اجتماعی می خواهد توجه بیشتری به متن بکند یا صرفا رقابت با توییتر مطرح است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام ممکن است ویژگی میکروبلاگینگ را به سرویس خود اضافه کند! آیا خاتمه یکی از غول های شبکه های اجتماعی می خواهد توجه بیشتری به متن بکند یا صرفا رقابت با توییتر مطرح است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید