عجیب ترین نرخ بلیط هواپیما!

به گزارش وبلاگ سایه، امروزه هواپیما به یکی از روش های مرسوم برای سفر به بسیاری از نقاط دنیا تبدیل شده است.

عجیب ترین نرخ بلیط هواپیما!

اگر قصد سفرهای طولانی یا سفرهای خارجی دارید و می خواهید از زمان خود برترین استفاده را ببرید، alibaba بلیط هواپیما را جستجو کنید و در زمانی کوتاه به مقصد برسید. آیا تابه حال به قیمت بلیط های هواپیما دقت نموده اید؟ یکی از مهم ترین مواردی که مسافران باید در سفرهای خود به آن توجه داشته باشند، هزینه سفر است و قیمت خرید بلیط می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که بر هزینه های سفر اثر می گذارد. اگر دوست دارید با هواپیما سفر کنید یا می خواهید به دانسته های عجیب خود مواردی را درباره قیمت های عجیب بلیط هواپیما اضافه کنید، حتما این مقاله را بخوانید. در این مقاله می خواهیم درباره عجیب ترین قیمت های بلیط هواپیما صحبت کنیم. آیا قیمت های عجیب فقط پروازهای گران قیمت هستند؟ چه کسی برای این سفرها هزینه می نماید؟ با ما همراه شوید تا درباره این موضوع بیشتر بدانیم.

عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما

هنگامی که می خواهید بلیط هواپیما خریداری کنید حتما متوجه شده اید که گاه برای خدمات یا پروازهای مسیرهای یکسان قیمت های متفاوتی وجود دارد. این موضوع زمانی جالب تر می گردد که شما همان بلیط را می خواهید برای روز های قبل یا بعد خریداری کنید. آنالیز این موضوع کار سختی نیست و کافی است جستجویی ساده برای بلیط هواپیما انجام داده و در سایت علی بابا قیمت ها را ببینید. عوامل زیادی هستند که به راحتی می توانند روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر بگذارند. بعضی از این عوامل و فاکتور ها عبارت اند از:

  • زمان پرواز
  • کلاس پرواز
  • نوع هواپیما
  • خدمات و امکانات اضافه در پرواز
  • بازه زمانی سفر
  • نوع سفر از نظر سیستمی یا چارتری بودن
  • و …

این که چرا این موارد می توانند هزینه های مختلفی را برای هواپیما و بلیط آن به وجود بیاورند، موضوع این مقاله نیست و بهتر است در همان سایت علی بابا یا وبلاگ آن به آنالیز این موضوع بپردازید. در قسمت های بعدی مقاله تعدادی از بلیط های هواپیما با عجیب ترین قیمت ها را نام برده و درباره آن ها شرح کوتاهی ارائه می دهیم.

لوفت هانزا و قیمت عجیب برای مالیات

لوفت هانزا یک شرکت خدمات حمل و نقل هوایی کامل است که خدمات پروازهای کوتاه و بلندی را از اروپا و داخل اروپا انجام می دهد. مثال جالبی برای یک خرید بلیط از این شرکت هواپیمایی اتفاق افتاده است. در این خرید هزینه کل به 49.44 یورو رسید. اطلاعات ارائه شده برای بلیط نشان می دهد که برای قیمت این بلیط 1.00 یورو را بدهید، در حالی که مالیات، هزینه ها و هزینه های اضافی 48.44 یورو از قیمت کل را شامل شده است.

خوشبختانه برای مسافران، لوفت هانزا این مبلغ هنگفت را تجزیه می نماید. در مرحله اول، 9.50 یورو هزینه ایمنی هوانوردی آلمان را پوشش می دهد. این هزینه بازرسی امنیتی به وسیله پلیس فدرال آلمان را جبران می نماید. در مرحله بعد باید یک اضافه بین المللی بپردازید. سپس مالیات حمل و نقل هوایی 7.38 یورو را باید بپردازید. این کرایه مجموعه ای است که برای هر مسافر دریافت می گردد. بیشترین هزینه، مبلغ 26.56 یورو هزینه خدمات بین المللی مسافر است.

سنگاپور Airlines Suites Class، پرواز نیویورک به سنگاپور با 14000 دلار

خطوط هوایی سنگاپور در سال 2007 از اولین کلاس سوئیت خود پرده برداری کرد. این کلاس غذاخوری بی نظیری دارد و کابین های خصوصی و صندلی ای را ارائه می دهد که به یک تختخواب راحت تبدیل می گردد. حمام های بزرگ و لوکس، لباس خواب های گران و قهوه ای با کیفیت بالا فقط تعدادی از امکانات رفاهی مسافران این کلاس هستند.

هنگامی که شما بخواهید، اتاق شما به یک اتاق خواب با یک تخت کامل راحت تبدیل می گردد. خدمات و امکانات ویژه این کلاس پروازی باعث شده تا قیمتی باورنکردنی برای آن داشته باشیم.

33500 دلار برای سفر از هوستون به سیدنی

گران ترین پرواز دنیا ممکن است شما را شگفت زده کند، زیرا بین دو شهر معروف و بزرگ است: هیوستون و سیدنی. علاوه بر این، این سفر یک پرواز بدون توقف نیست و برای رسیدن به مقصد، باید از دو خط هوایی بهره ببرید. این مسیر به وسیله خطوط هوایی آمریکا و کانتاس ایرویز مدیریت می گردد. همان طور که ممکن است انتظار داشته باشید، هر پرواز مملو از امکانات استاندارد درجه یک و افزایش حریم خصوصی است. اما هنوز چه چیزی این بلیط هواپیمای خاص را تا این حد گران می نماید؟ هیوستون به سیدنی ممکن است طولانی ترین پرواز دنیا نباشد (اغلب بیش از 17 ساعت طول می کشد). اما به علت تقاضای بالا و تجملات درجه یک، گران ترین گزینه است.

31800 دلار برای سفر از شهر نیویورک به سنگاپور

این پرواز، طولانی ترین پرواز دنیا است. میانگین زمان پرواز حدود 18 ساعت است، اما این زمان نیست که این سفر را گران می نماید، بلکه مسافت است. هنگامی که از نیویورک به سنگاپور پرواز کنید، بیش از 9500 مایل را طی خواهید کرد. سفر تا آنجا در یک صندلی درجه یک به راحتی چندین هزار دلار هزینه دارد!

بعضی از گران ترین بلیط های هواپیما

در این مقاله درباره بعضی از پروازهای گران قیمت شرحاتی را بیان کردیم. هنگام خرید بلیط هواپیما آنالیز چنین پروازهایی می تواند دید خوبی به شما بدهد. اگر بخواهیم لیستی از گران ترین بلیط هواپیما دنیا داشته باشیم بعضی از آن ها به صورت خلاصه عبارت اند از:

  • هیوستون (IAH) به سیدنی (SYD) - 33500 دلار
  • سانفرانسیسکو (SFO) به سنگاپور (SIN) - 32500 دلار
  • شهر نیویورک (LGA) به سنگاپور (SIN) - 31800 دلار
  • فورت ورث (DFW) به سیدنی (SYD) - 31500 دلار
  • شهر نیویورک (JFK) به ابوظبی (AUH) - 31200 دلار
  • شهر نیویورک (JFK) به هنگ کنگ (HKG) - 29500 دلار
  • اوکلند (AKL) به دوحه (DOH) - 28100 دلار
  • پرث (PER) به لندن (LHR) - 27500 دلار
  • اوکلند (AKL) به دبی (DXB) - 25100 دلار
  • لس آنجلس (LAX) به سنگاپور (SIN) - 22500 دلار
منبع: اتاق

به "عجیب ترین نرخ بلیط هواپیما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین نرخ بلیط هواپیما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید