اولین کاپیتانی این بازیکن جوان برای استقلال خوش یمن نبود

به گزارش وبلاگ سایه، آبی پوشان تهران در آخرین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از پس نساجی بر نیامده و پایان در ضیافت پنالتی ها تن به شکست دادند تا از چهاردهمین حضور خود در فینال جام حذفی محروم شوند.

اولین کاپیتانی این بازیکن جوان برای استقلال خوش یمن نبود

شاگردان مجیدی در این بازی 120 دقیقه در میدان حضور داشتند و در طول دقایق به ترتیب وریا غفوری، روزبه چشمی و رضا آذری بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بستند که این اولین تجربه کاپیتانی رضا آذری در این تیم بود.

آذری که از محصولات تیم های پایه و آموزشگاه باشگاه استقلال است و بسیاری آینده ای درخشان برای او تصور می نمایند، در ملاقات این تیم مقابل نساجی از دقیقه 115 جای روزبه چشمی کاپیتان دوم آبی پوشان در این بازی را گرفت و به جز آن، بازوبند کاپیتانی را هم بعد از چشمی بر بازو بست تا اولین کاپیتانی اش برای استقلال را تجربه کند.

آذری 5 دقیقه با بازوبند کاپیتانی برای آبی پوشان در میدان حضور داشت که البته همین موضوع هم منتقدانی داشت و این منتقدان بر این عقیده بودند که با حضور تعدادی از بازیکن باتجربه تر در زمین، رسیدن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن به صلاح استقلال نبود!

آبی پوشان در نهایت این ملاقات را با ضربات پنالتی به نساجی واگذار کردند تا اولین کاپیتانی آذری در استقلال برای او تجربه خوبی نباشد و با حذف تلخ این تیم از جام حذفی همراه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولین کاپیتانی این بازیکن جوان برای استقلال خوش یمن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کاپیتانی این بازیکن جوان برای استقلال خوش یمن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید