حاشیه دیدار استقلال تاجیکستان ، پرسپولیس، خوشحالی بازیکنان از حضور تماشاگران، 100 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه

به گزارش وبلاگ سایه، حدود 100 هوادار پرسپولیس با حضور در ورزشگاه بازی سرخپوشان مقابل استقلال تاجیکستان را از نزدیک تماشا می کنند.

حاشیه دیدار استقلال تاجیکستان ، پرسپولیس، خوشحالی بازیکنان از حضور تماشاگران، 100 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه

به گزارش وبلاگ سایه، دیدار تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:30 امروز (سه شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه پامیر شهر دوشنبه آغاز شد. بخشی از حواشی این بازی به شرح زیر است:

مهدی مهدی خانی مهاجم سرخپوشان که به همراه پرسپولیس به تاجیکستان رفته بود و در یکی از تمرینات دچار شکستگی ساعد شد، با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک دیدن می کند.

بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی، احسان پهلوان، مهدی شیری، محمد شریفی، رضا دهقانی، علی جودکی، حامد پاکدل، علی نعمتی و عیسی آل کثیر 10 بازیکن ذخیره سرخپوشان در این دیدار هستند.

با توجه به اینکه این دیدار با حضور دیدنگران برگزار می شود، حدود 100 نفر از هواداران پرسپولیس با حضور در ورزشگاه بازی سرخپوشان را از نزدیک دیدن می کنند. دیدنگران تاجیکستانی هم با حضور پرتعداد خود به تشویق تیم شان پرداختند.

اعضای تیم پرسپولیس در حالی به ورزشگاه رسیدند که بیرون ورزشگاه خیلی آرام بود، اما به محض ورود آنها هیاهوی سکوها جلب توجه کرد که نشان می داد جهت تردد تیم ها و هواداران فوتبال جداست.

با وجود آنکه غالب دیدنگران حاضر در ورزشگاه تیم میزبان را تشویق می کنند، ولی بازیکنان پرسپولیس که همیشه به بازی در میان انبوه دیدنگران عادت داشتند از دیدن سکوها به شعف آمدند.

امکانات ورزشگاه ضعیف است، سقف مثلثی و عجیب محل منتهی به رختکن باعث شد که بازیکنان با شرایط سختی راهی رختکن شوند.

تهویه مناسبی برای رختکن وجود نداشت و هواکشی دیده نمی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار استقلال تاجیکستان ، پرسپولیس، خوشحالی بازیکنان از حضور تماشاگران، 100 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال تاجیکستان ، پرسپولیس، خوشحالی بازیکنان از حضور تماشاگران، 100 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید