خیلی نگران داوری ها هستیم ، امیدوارم قهرمان در زمین مشخص گردد ، دربی جذابی پیش رو داریم

به گزارش وبلاگ سایه، خسرو حیدری مربی استقلال می گوید با این روحیه و آمادگی بالای بازیکنان این تیم می توانند در دربی سربلند از زمین بیرون بیایند. او تاکید دارد، برنده مسابقه دربی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

خیلی نگران داوری ها هستیم ، امیدوارم قهرمان در زمین مشخص گردد ، دربی جذابی پیش رو داریم

محمد زارعی - خسرو حیدری، ستاره پیشین استقلال و دستیار ساپینتو در گفت وگویی با وبلاگ سایه درخصوص شرایط تیم و بعلاوه بازی حساس پیش رو مقابل پرسپولیس سخن گفت.

  • از بازی با طرفدار آغاز کنیم. زدن 6 گل در یک نیمه طرفداران استقلال را به وجد آورد. نظر خودت در این باره چیست؟

خدا را شکر که توانستیم با آوراژ گل خوبی بازی را ببریم، ولی به هرحال نباید غافل شویم که هفته بعد بازی بسیار مهمی مقابل پرسپولیس داریم. بازی ای که خیلی هم در قهرمانی تاثیر دارد و امیدوارم همین روند را بتوانیم تا آخر لیگ ادامه بدهیم.

  • سال جاری لیگ جذابی را شاهد هستیم. در چند هفته مانده به انتها لیگ، سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانه به شانه رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند.

رقابت خیلی سخت شده است. تا حالا چنین رقابتی نداشتیم که 3 تیم پایاپای با هم رقابت نمایند. امیدوارم که این رقابت در داخل زمین باشد و بیرون از زمین تعیین نماینده قهرمانی لیگ نباشد. خیلی نگران داوری ها هستیم و اینکه امیدوارم در هفته بعد هم هر کسی داور است، برترین داوری اش را انجام دهد.

  • بعضی ها معتقدند نتیجه دربی تیم قهرمان را تعیین می نماید، شما هم این نظر را قبول داری؟

نه دقیقا اینکه دربی قهرمان را تعیین کند، چراکه ممکن است هر نتیجه ای در آینده پیش بیاید، ولی هر تیمی دربی را ببرد، می تواند با روحیه بهتری ادامه لیگ را پیش ببرد. بعد از دربی 3 بازی می ماند که 9 امتیاز است، ولی بچه های ما کاملا می دانند این بازی (دربی) خیلی برای مان مهم است و انشاءالله بتوانیم 3 امتیازش را بگیریم.

  • جزو بازیکنان محبوب تیم استقلال بودی. از قدیم الایام بخشی از طرفداران معتقد بودند اگر در دربی پیروز شوید، قهرمان هم نشدید ایرادی ندارد، خودت این مساله را می پذیری؟

به هرحال برای طرفداران این بازی خیلی مهم است و بازیکنان هم خارج از اینکه برای قهرمانی لیگ می جنگند، برای آنها هم خیلی مهم است و این را همه بازیکنان می دانند. امیدوارم بتوانیم هم 3 امتیاز را بگیریم تا طرفداران شاد شوند و هم به قهرمانی نزدیک شویم.

  • برای دربی بازیکن محروم ندارید؟

نه ما یکی، دو بازیکن مان در مرز محرومیت بودند که در بازی قبل کارت گرفتند و الان صاف شده است. این دو بازیکن یامگا و رافائل بودند.

  • به نظرت دربی زیبایی را شاهد خواهیم بود؟

صددرصد. دربی که همواره زیبا است، ولی با توجه به شرایط جدول به هرحال می تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

  • از کار کنار ساپینتو هم برایمان بگو.

ساپینتو یکی از برترین مربیانی است که به ایران آمده و خود من در این 7-8 ماه خیلی چیزها از او یاد گرفته ام. امیدوارم که هر چه زودتر باشگاه استقلال بتواند قرارداد ساپینتو را تمدید کند و سال بعد هم او را داشته باشم، چراکه او استقلال را خیلی متفاوت نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خیلی نگران داوری ها هستیم ، امیدوارم قهرمان در زمین مشخص گردد ، دربی جذابی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی نگران داوری ها هستیم ، امیدوارم قهرمان در زمین مشخص گردد ، دربی جذابی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید