ارتقاء شاخص های معیشتی در خراسان جنوبی؛ مهم ترین پیامد پروژه های عمرانی

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مهم ترین پیامد پروژه هایی که برای ایام دهه فجر پیش بینی شده، ارتقاء شاخص های معیشتی، اشتغال و اقتصاد استان است.

ارتقاء شاخص های معیشتی در خراسان جنوبی؛ مهم ترین پیامد پروژه های عمرانی

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز جمعه 11 بهمن اظهار کرد: با توجه به اینکه 58 درصد پروژه های دهه فجر در روستاها به بهره برداری می رسند، ارتقاء شاخص ها در مناطق روستایی چشمگیرتر است.

وی، آمار طرح ها و پروژه هایی که برای افتتاح یا بهره برداری در دهه فجر برنامه ریزی شده را 1614 مورد برشمرد و یادآور شد: در این ایام آغاز عملیات اجرایی 155 طرح و پروژه را شاهد خواهیم بود.

به گزارش وبلاگ سایه، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به روستاها، بیان نمود: گازرسانی به روستاها علاوه بر اینکه زندگی مردم را آسان می کند، زیرساخت لازم را برای پروژه های اقتصادی حوزه کشاورزی و دامداری تأمین می کند.

میرجعفریان شرح داد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که به واسطه پیگیری های استاندار در همایش روز روستا و عشایر نتیجه داد، مبادله تفاهم نامه ای برای برطرف مشکل آبرسانی به 500 روستای استان بود.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه 33 مجتمع آبرسانی طی سال به بهره برداری می رسد و به این ترتیب مشکل آبرسانی سیار روستاهای استان برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با اجرای پروژه های مختلف در روستاهای استان از شیب تند مهاجرت به شهرها و تخلیه روستاها کاسته شده و شاهد برگشت رونق به روستاهای استان خواهیم بود.

میرجعفریان یادآور شد: افزایش تعداد کلاس های درس، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، اجرای پروژه راه آهن و بهسازی راه ها، از جمله اتفاقاتی است که سبب شده شاخص های معیشتی، اقتصادی و اشتغال استان ارتقاء پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتقاء شاخص های معیشتی در خراسان جنوبی؛ مهم ترین پیامد پروژه های عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء شاخص های معیشتی در خراسان جنوبی؛ مهم ترین پیامد پروژه های عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید