منشور همکاری بین 20 هنرمند از سراسر کشور به امضا رسید

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران/خراسان جنوبی طی مراسمی در آخرین روز از فعالیت چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان، منشور همکاری بین 20 هنرمند از کشور در راستای ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی به امضا رسید.

منشور همکاری بین 20 هنرمند از سراسر کشور به امضا رسید

محمد احسان بخش، موسس بوم بازار ایران، دوشنبه شب 18 آذر در حاشیه این مراسم بیان نمود: در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تصمیم گرفتیم جمعی از افرادی که دارای روحیه همگرا هستند و می توانند فعالیت های مشترکی انجام دهند، منشور همکاری امضا نمایند.

وی ادامه داد: طی روزهای فعالیت نمایشگاه 20 استان در راستای امضای این منشور و همکاری های لازم اعلام آمادگی کردند.

به گزارش وبلاگ سایه، موسس بوم بازار ایران بیان نمود: طی روزهای آینده برنامه ریزی هایی برای اقدامات مشترک استان ها که عمدتا با مدیریت ستاد راهبردی بوم بازار اجرایی می گردد، انجام خواهد شد.

احسان بخش اظهار کرد: در راستای این منشور به صورت مشترک نمایشگاه هایی در سطح استان های کشور با تاکید بر فعالیت های بخش خصوصی راه اندازی خواهیم کرد.

وی بیان نمود: این منشور دارای سه بند شامل؛ برپایی نمایشگاه ها، انتقال مهارت ها و تجربیات در زمینه فعالیت های مربوط به کسب و کار در روستاها و تعامل و همکاری با دیگر نهادها پیرامون فعالیت های روستایی است.

موسس بوم بازار ایران گفت: کوشش می کنیم با استفاده از فعالیت و قدرت بخش خصوصی در راستای افزایش نرخ اشتغال در روستاها اقدام کنیم تا به بهبود زندگی اجتماعی روستاییان یاری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منشور همکاری بین 20 هنرمند از سراسر کشور به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشور همکاری بین 20 هنرمند از سراسر کشور به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید