طراحی لوگو

چگونه از هنگ کردن گوشی جلوگیری کنیم؟

هنگ کردن گوشی را می توان یکی از بزرگترین مسائل کاربران گوشی های اندرویدی و آیفون دانست. اگر شما نیز با این مشکل روبرو شده اید، با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا با راه کارهای مختلف برای حل این مشکل، آشنا شوید.

14 اسفند 1402

اولین تیزر رسمی از گوشی جالب پرچمدار وان پلاس 11

گزارش های اخیر نشان می دهند که گوشی پرچمدارن وان پلاس 11 از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. این تراشه با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد.

2 دی 1401

آخرین مدل نیسان ماکسیما وارد بازار شد؛ پایانی برای عرضه یک سدان محبوب و پیروز

نیسان ماکسیما بالاخره به آخر خط رسید. نیسان با معرفی مدل 2023 این سدان پرچمدار محبوب، توقف فراوری آن را اعلام نمود. آخرین نسخه از ماکسیما تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی ندارد، و نیسان فقط لوگوی قدیمی آن را با طرح مینیمالیستی تازه عوض نموده است. البته شاهد...

30 آذر 1401

بهترین تورهای امروز؛ 15 اردیبهشت 1395

هر روز در بخش برترین تورهای روز، برترین پیشنهادها را معرفی می کنیم. امروز 15 اردیبهشت ماه، با برترین تورهای کوش آداسی، دبی، مالزی و... در بهار امسال آشنا می شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

14 بهمن 1400

صالحی عمران: تعریف شیوه محاسبه صندلی دانشگاه فنی و حرفه ای در رتبه بندی ها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواهان تعریف شیوه محاسبه و برآورد صندلی این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های کشور شد.

4 آذر 1400

توقف یک بازی فوتبال به خاطر نژادپرستی، اعتراض به داور چون گفت: آن سیاه

گفته می شود رئیس جمهور ترکیه ارتباط نزدیکی با مالکان باشاک شهیر دارد.

3 بهمن 1399

بی سلیقگی فوتبال ایران در معارفه ها، از نصب بنر تا عکس با کانال کولر

باشگاه های ایرانی در بسیاری از بخش ها ضعف دارند و غیرحرفه ای هستند. یکی از این بخش ها جایی است که بازیکنان و سرمربیان جدید به رسانه ها و هواداران معرفی می شوند، البته به بدترین شکل ممکن.

16 آبان 1399

چرا بسته بندی یک هنر محسوب می شود؟

آیا تا به امروز توجه کرده اید که هنگام ورود به یک فروشگاه، انواع بسته بندی کوچک و بزرگ ما را احاطه می کنند؟ و آیا تا به امروز پیش آمده است که بی اختیار کالایی را در دست بگیرید، و بی آنکه چندان ضرورتی داشته باشد، آن را خریداری کنید؟ آیا شده از میان چند محصول...

31 خرداد 1399