One UI Book 4 معرفی گردید؛ رابط کاربری سامسونگ برای ویندوز

به گزارش وبلاگ سایه، روز گذشته در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، این شرکت از رابط کاربری One UI Book 4 رونمایی کرد. مانند رابط کاربری One UI که ظاهر اندروید را تغییر می دهد، One UI Book هم ظاهر ویندوز را عوض می نماید تا با زبان بصری رابط کاربری لپ تاپ ها و گوشی های سامسونگ هماهنگی بیشتری پیدا نمایند.

One UI Book 4 معرفی گردید؛ رابط کاربری سامسونگ برای ویندوز

سامسونگ طی چند سال گذشته همکاری گسترده ای را با مایکروسافت شروع نموده و روزبه روز این همکاری عمیق تر می گردد. به عنوان مثال از مدت ها قبل شاهد قرارگیری اپلیکیشن های مایکروسافت در گوشی های سامسونگ هستیم و بعلاوه در طرح های مربوط به برقراری ارتباط میان ویندوز و گوشی های اندرویدی، سامسونگ نقش مهمی را ایفا نموده است.

طبق اعلام سامسونگ، One UI Book 4 برای لپ تاپ های گلکسی بوک پرو 360، گلکسی بوک پرو، گلکسی بوک فلکس، گلکسی بوک و گلکسی بوک اودیسه ارائه می گردد. بعلاوه مطمئنا دیگر لپ تاپ های تازه سامسونگ هم این رابط کاربری را دریافت می نمایند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این رابط کاربری منتشر نشده و نمی دانیم که چگونه و تا چه حد ظاهر ویندوز را تغییر می دهد. خود رابط کاربری One UI ظاهر اندروید را به طور گسترده دست خوش تغییر می نماید ولی ویندوز یک سیستم عامل متن باز نیست و به همین دلیل سامسونگ هم نمی تواند ظاهر آن را تا حد زیادی تغییر دهد. در هر صورت بعد از عرضه One UI Book 4، می توانیم آن را آنالیز کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "One UI Book 4 معرفی گردید؛ رابط کاربری سامسونگ برای ویندوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "One UI Book 4 معرفی گردید؛ رابط کاربری سامسونگ برای ویندوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید