نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری های گلکسی سامسونگ در MWC 2023

به گزارش وبلاگ سایه، شرکت سامسونگ الکترونیکس جدیدترین محصولات و نوآوری های خود را شامل دستگاه های گلکسی S23 Ultra و Book3 Ultra در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 در بارسلونای اسپانیا به نمایش می گذارد.

نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری های گلکسی سامسونگ در MWC 2023

بازدیدنمایندگان این نمایشگاه طی روزهای 27 فوریه تا 2 مارس 2023 با حضور در غرفه سامسونگ، تجربه ای منحصربه فرد و تعاملی از کار با محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت به دست می آورند.

تی ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت : باور ما در شرکت سامسونگ این است که آینده نوآوری گلکسی در گروی تعهد پایدار و همکاری گسترده با شرکای مختلف است. همه ما برای حضور در رویداد MWC سال جاری شور و هیجان زیادی داریم، چرا که می توانیم مجموعه ای از نوترین محصولات خود شامل S23 Ultra و Book3 Ultra را به عنوان نمونه ای از رویکرد سامسونگ برای ارائه امکانات پیشرفته و ارتقا سطح زندگی روزمره کاربران به نمایش بگذاریم.

تجربه ای فوق العاده با محصولات و سرویس های قدرتمند

نوترین نوآوری های سامسونگ، استاندارد تازه ای را برای گوشی های هوشمند پرمیوم معین نموده که به یاری زیست بوم محصولات و خدمات گلکسی ارتقا یافته است.

سامسونگ در MWC 2023 تمایزهای سری گلکسی S23 را به عنوان محصولاتی پیشرو در صنعت برای خلق محتواها و تجربیات ارزشمند، در عین طراحی متعهدانه به محیط زیست، نشان می دهد.

قابلیت های پیشرفته دوربین گلکسی S23 این اجازه را به کاربران می دهد تا با آزادی عمل بیشتری خلاقیت خود را به اجرا گذارند و عکس ها و ویدئوهایی با کیفیت سینمایی ثبت نمایند. بازدیدنمایندگان غرفه سامسونگ می توانند از نزدیک کار با این قابلیت های پیشرفته را تجربه نمایند. فناوری Nightography یکی از این قابلیت هاست که به یاری حسگر 200 مگاپیکسلی نو با پیکسل های تطابق پذیر (Adaptive Pixel) ثبت عکس هایی با جزئیات بالا را در نور کم امکان پذیر نموده است. سری گلکسیS23 سریع ترین و قوی ترین عملکرد را در میان محصولات سری گلکسی به گیمرها و سازندگان محتوا ارائه می دهد. بازدیدنمایندگان نمایشگاه MWC با حضور در غرفه سامسونگ و انجام بازی های مسابقه ای می توانند از نزدیک با عملکرد قدرتمند گلکسی S23 Ultra در زمان بازی و گیم آشنا شوند.

تجربه اتصال یکپارچه و منسجم گلکسی های سامسونگ به عنوان هسته اصلی نوآوری های این سری از محصولات پیشرفته است. در زمان بازدید از غرفه سامسونگ قابلیت های پیشرفته، اتصال سریع و بدون نقص بین گوشی ها و لپ تاپ های گلکسی Book3 Ultra قابل مشاهده است.

بعلاوه در طول این نمایشگاه مجموعه ای از بهترین سرویس های نوآور سامسونگ شامل راهنمای خواب Samsung Health در ساعت های گلکسی Watch5، Samsung Wallet و اتصال و کنترل یکپارچه دستگاه های خانگی در SmartThings به نمایش درمی آید.

بازدیدنمایندگان علاوه بر این تجربه کار با قابلیت های امنیتی و گزینه های شخصی سازی گسترده دستگاه های گلکسی مجهز به رابط کاربری One UI 5.1 را پیدا می نمایند.

تمامی نوآوری های نو سری گلکسی S23 در یک طراحی چشمگیری قرار گرفته که تعهد پایدار سامسونگ را ارتقا می دهد. در ساخت سری S23 اندازه استفاده از مواد بازیافتی نسبت به مدل های پیشین این سری افزایش یافته و این گوشی ها به شکلی ساخته شده اند که دوام و پایداری بالایی برای استفاده در سال های آینده داشته باشند. بازدید نمایندگان از نزدیک با راهبردهای زیست محیطی نو سامسونگ که با مفهوم پایداری روزمره شناخته می گردد، آشنا می شوند.

حضور سامسونگ در فضاهای متنوع نمایشگاه MWC

سامسونگ به همکاری باز و گسترده با شرکای پیشروی صنعت برای خلق و ارائه تجربیاتی ممتاز به مشتریان و کاربران خود اعتقاد دارد. به لطف این رویکرد، مراجعه نمایندگان نمایشگاه MWC می توانند محصولات و خدمات سامسونگ را در فضاها و غرفه های مختلف مشاهده نمایند.

براین اساس برای آشنایی با مواد سازگار با محیط زیست به کار رفته در گلکسی S23 یا شخصی سازی اعلان های صوتی، کافیست به فضایی که با نام خیابان اندروید نام گذاری شده مراجعه گردد. بازدیدنمایندگان بعلاوه با مراجعه به غرفه شرکت کوالکام می توانند از نزدیک عملکرد پیشرو پلتفرم Gen 2 Mobile پردازنده اسنپدراگون را مشاهده نمایند. همچین غرفه بخش نمایشگرهای سامسونگ هم در رویداد MWC راه اندازی شده که افراد با حضور در این غرفه با نوترین تکنولوژی های صفحه نمایش های سامسونگ آشنا می شوند.

غرفه بخش موبایل سامسونگ در سالن 3 (Hall3, 3I10) نمایشگاه MWC 2023 در بارسلونای اسپانیا برپا شده است.

منبع: فوت و فن

به "نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری های گلکسی سامسونگ در MWC 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری های گلکسی سامسونگ در MWC 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید