300 هزار بریتانیایی سیگار را از ترس کرونا ترک کردند

به گزارش وبلاگ سایه، بیش از 300 هزار نفر از شهروندان بریتانیایی از ترس افزایش احتمال ابتلا به ویروس کرونا عادت سیگار کشیدن خود را در دو ماه اخیر کنار گذاشتند.

300 هزار بریتانیایی سیگار را از ترس کرونا ترک کردند

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از پی ای میدیا، یافته های یک پژوهش نشان می دهد با تاکید دانشمندان بر تاثیر منفی دود سیگار بر احتمال ابتلا به کووید-19، سیگاری ها بیش از گذشته نگران جان و سلامتی خود شده اند. از این رو، دست کم 300 هزار نفر از دوران شیوع کرونا در بریتانیا سیگار را ترک نموده اند.

از دیگر یافته های نظرسنجی مشترک یوگاو و پویش اقدام بر سیگار و سلامتی کوشش دست کم 550 هزار شهروند سیگاری بریتانیا برای کنار گذاشتن سیگار در دو ماه گذشته است. علاوه بر اینکه 2.4 میلیون نفر دیگر هم از تعداد سیگارهای خود کم نموده اند. این نظرسنجی همزمان با شیوع بیماری کووید-19 بین 1004 شهروند سیگاری صورت گرفته و در آن 27 درصد هم گفته اند هرگز به ترک کردن سیگار و کنار گذاشتن آن فکر نمی نمایند.

افزایش تعداد سیگاری هایی که از ترس کرونا ناچار به کنار گذاشتن این عادت خود شده اند فعالان پویش های ترک سیگار را شاد و به آینده امیدوار نموده است. دکتر چارلی کن وارد، بانی پویش ترک برای کووید و پزشک بیمارستان بریستول می گوید: ترک کردن سیگار تنها کار بسیار عظیم است که مردم می توانند برای حفظ سلامتی خود انجام بدهند. این برای بهبود شرایط ریه و قلب مفید است و احتمال مبتلا شدن به سرطان را هم کاهش می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "300 هزار بریتانیایی سیگار را از ترس کرونا ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 هزار بریتانیایی سیگار را از ترس کرونا ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید