25 سال دستمزد فقط برای بازی در یک نقش کوتاه در تایتانیک

به گزارش وبلاگ سایه، بازیگر کودک فیلم تایتانیک همچنان بعد از 25 سال هر 3 ماه چک دستمزد دریافت می نماید.

25 سال دستمزد فقط برای بازی در یک نقش کوتاه در تایتانیک

به گزارش همشهری به نقل از دیلی میل، کودکی که نقش یک بچه کوچک یهودی را در فیلم تایتانیک بازی کرد، اعلام نموده هنوز از فیلمی که 25 سال پیش بازی نموده، عایدی دارد.

ریس تامپسون 30 ساله، وقتی که فقط 5 سال داشت، در این فیلم دوست داشتنی نقش مسافر درجه 3 را بازی کرد که وقتی تایتانیک به کوه یخ برخورد کرد، در کنار مادرش جانش را از دست داد.

در صحنه ای از فیلم، پسر، مادر و خواهرش در میان بسیاری دیگری از مسافران کابین درجه 3 منتظر ایستاده بودند تا در باز گردد.

اما این خانواده هیچ وقت پیروز نشدند سوار قایق های نجات شوند و در صحنه تراژیکی در کنار هم جانشان را از دست دادند. ریس حالا به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال در پیست اسکی برایان هد در استان یوتا کار می نماید.

او در کودکی بعد از این که در یک مسابقه استعدادیابی برنده شد، کارش را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد. آژانسی که با ریس قرارداد داشت، به مادرش پیشنهاد کرد که در یک تبلیغ برای پمپ بنزین حضور پیدا کند یا نقش کوچکی را در فیلم تایتانیک قبول کند.

ریس در تبادل نظر با بیزینس اینسایدر گفته: مادرم به من گفت بیا این کار رو بکنیم، خیلی باحاله. حتی اگر فیلم مزخرف باشه، ما می بینیمش حالا اینطور به نظر می رسد که مادر او انتخاب بدی ننموده است و پسرش هنوز چک های کپی رایت دریافت می نماید.

ریس گفته است: خیلی جالبه... در ذهنم اینطور نیست که بگویم کی پس چکم رو می گیرم؟ این طوریه که وقتی می گیرم می گم چه باحال یک 100 دلاری دیگه!

ریس در آن موقع برای این نقش 30 هزار دلار دریافت کرد که در یک حساب برای آموزش و هزینه های زندگی پس انداز شد.

این پول البته با 2 میلیون دلاری که کیت ویسنلت دریافت نموده و دوونیم میلیون دلاری که به لئوناردو دی کاپریو پرداخت شده، فاصله زیادی دارد.

منبع: فرارو

به "25 سال دستمزد فقط برای بازی در یک نقش کوتاه در تایتانیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 سال دستمزد فقط برای بازی در یک نقش کوتاه در تایتانیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید