یک مخترع خالق ثروت باشید

به گزارش وبلاگ سایه، کار آفرینان می توانند را به وسیله یافتن راه های مقرون به صرفه تر و به وسیله دادن مجوز به ایده هایی که از بیرون به سوی شرکت می آید، درهایی را بگشایند و سودآوری را وارد مجموعه خود سازند.

بهتر است شما به عنوان یک مخترع برای استفاده از این امکان، بیاموزید که چگونه یک ایده را می توان مقرون به صرفه ثبت کرد. پرداخت کپی رایت به ایده شما یک نمونه تاثیرگذار است، به این صورت که شما ایده خود را به شرکت ها اجاره می دهید و آنها مجبور به پرداخت حق ایده به شما در زمان فروش محصول خود هستند، صرف نظر از اینکه شما کجا هستید و چه کاری انجام می دهید.

یک مخترع خالق ثروت باشید

در اینجا 10 عنصر لازم برای ثبت یک اختراع پیروز را به شما گوشزد می کنیم:

1- یک ایده نو مطرح کنید. این مرحله می تواند لذت بخش هم باشد. کوشش کنید به فکر ایجاد تغییراتی کوچک روی محصولات موجود باشید که باعث پیشرفت در آنها گردد. با این کار حداقل مطمئن خواهید بود که ایده تان بازار لازم را دارد.

2- درخواست ثبت ایده موقت بکنید. تنها ایده های بزرگ است که گواهی ثبت دریافت می نمایند. شما قادرید با تکمیل فرمPPA (درخواست ثبت ایده موقت) که هم آسان و هم مقرون به صرفه انجام می گردد ایده خود را تثبیت کنید. این راه یاری نماینده شما خواهد بود که به مدت یک سال حق مالکیت در اختیار داشته باشید تا زمانی که یک شرکت به صورت انحصاری ایده و ثبت اختراع شما را خریداری کند.

3- یک کاتالوگ فروش درست کنید. این اصلی ترین ابزار برای گرفتن اولین مجوز است. معمولا کاتالوگ فروش شما باید ساده و دارای تبلیغات گیرا باشد و تنها در یک صفحه معرفی نماینده ایده شما باشد. بعلاوه این سوال را مطرح کنید که چرا مردم به این ایده و فکر شما احتیاج دارند. در این مطلب عکس ایده تان را قرار دهید و حتما این برگه شامل اطلاعات تماس شما باشد.

4- اگر نمونه اولیه کار خود را دارید، فیلم تبلیغاتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. برای شناساندن محصول ارائه شده به وسیله شما همین کفایت می نماید که مشکل را نشان دهید و راه حل برطرف مشکل را به سادگی فراهم کنید. بهتر است موسیقی انتخاب شده بیشتر از یک دقیقه نباشد.

5- تلفن را بردارید و جستجو کنید و ببینید چه شرکت هایی در پی محصولات یکسان شما هستند. شاید در قدم اول این کار به نظر ترسناک بیاید ولی در حقیقت کار سختی نیست.

منبع: الی گشت

به "یک مخترع خالق ثروت باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مخترع خالق ثروت باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید