پرسپولیس توانایی تکرار قهرمانی بدون برانکو را دارد

به گزارش وبلاگ سایه، محمد صادقی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تغییرات ایجاد شده در لیست بازیکنان پرسپولیس که منجر به خروج هفت بازیکن با تجربه و جوان از این تیم شده است گفت: پرسپولیس با توجه به رفتن برانکو ایوانکوویچ کمی دچار حاشیه شده بود اما این تیم توانست با حضور کادرفنی جدید، سازمان یافتگی گذشته را پیدا کند و تمرینات منظمی را انجام دهد.

پرسپولیس توانایی تکرار قهرمانی بدون برانکو را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تکرار قهرمانی های متوالی این تیم در لیگ برتر بدون حضور برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: وقتی یک تیم می خواهد به موفقیت برسد باید تمام زنجیره های موفقیت را داشته باشد. از بازیکن و مربی گرفته تا مدیریت باید یاری نمایند تا قهرمانی باز هم تکرار گردد.

وی ادامه داد: برانکو با دانش فنی بالای خود یاری زیادی به فوتبال ایران کرد اما من فکر می کنم ترکیب اصلی پرسپولیس حفظ شده و این تیم در چند پست نیز تقویت شده است. بنابراین پرسپولیس می تواند قهرمانی خود را با کالدرون هم تکرار کند؛ مربی با تجربه ای که به پرسپولیس آمده است و می تواند باعث تقویت سرخپوشان گردد. او کارش را خیلی جدی آغاز نموده است و نظم را به جمع بازیکنان بازگردانده است.

صادقی با اشاره به کمبود مهاجم در لیست سرخپوشان پایتخت اضافه کرد: این مشکل بزرگی برای پرسپولیس محسوب می گردد. هر بازیکنی نمی تواند گل زن گردد و خط حمله پرسپولیس باید تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس توانایی تکرار قهرمانی بدون برانکو را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس توانایی تکرار قهرمانی بدون برانکو را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید