واکنش ها به گلف بازی کردن ترامپ در زمان اعلام پیروزی بایدن

به گزارش وبلاگ سایه، خبرنگاران : همزمان با اعلام جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خبرگزاری آسوشیتدپرس تصویری از دونالد ترامپ در حین بازی گلف در استرلینگ منتشر کرد. این تصویر باعث غافلگیری کاربران شبکه های اجتماعی که ظاهرا عادت به گلف بازی کردن ترامپ در هر وضعیتی دارند نشد، در حالی که آنها معتقدند برای این رئیس جمهور آمریکا گلف بازی کردن به جهت عوض کردن حالش عادی است؛ وقتی که شکستش در انتخابات اعلام می شود.

واکنش ها به گلف بازی کردن ترامپ در زمان اعلام پیروزی بایدن

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به گلف بازی کردن هایش در وضعیتهای پر استرس شهرت دارد و بسیاری از او به خاطر حضور در زمینهای گلفش حین همه گیری کروناویروس و اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی در آمریکا انتقاد کردند.

کاربران ویدیوهایی منتشر کردند که ترامپ را در زمین گلفش نشان می دهد.

یک کاربر به نام برایان بارتلت نوشت: رئیس جمهور آمریکا در حالی دور بازی گلفش را تمام می کند که در وسطش جو بایدن برنده انتخابات 2020 اعلام شد.

بر اساس ویدیوهای دیگر به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی، حامیان بایدن و معاونش هریس در نزدیکی باشگاه گلف ترامپ در حالی که او آن را ترک می کند تجمع کرده و با دریافت پوسترهای حمایت از بایدن سوت میزنند.

کاربران اینترنتی در اظهار نظر درباره گلف بازی کردن ترامپ در حین اعلام شکست کمپین انتخاباتی اش گفتند او به عنوان فردی که دارد شکست می خورد آرامش زیادی دارد.

یک کاربر به نام ویل سیلتان نیز عنوان کرد: برای دونالد ترامپ به لحاظ عوض کردن حالش عادی است که هنگام اعلام نتایج انتخابات در زمین گلفش باشد.

عکس های طنزی نیز در فضای مجازی با مضمون زمانی که ترامپ نتیجه را می فهمد و همچنین علاقه زیاد او به گلف بازی کردن منتشر شدند.

یک کاربر نوشت: با در نظر دریافت اینکه گلف بازی کردن و برپایی تجمع تمام کاری است که او انجام می دهد، این معنی می دهد.

کاربر دیگری هم به اسم Dyland عنوان کرد: این مرد شغلش را در روزی که در مرخصی به سر می برد از دست داد!

یک کاربر دیگر به اسم Kindler هم نوشت: این با در نظر دریافت این که اینجا محل عمده وقت گذرانی های او در ریاست جمهوری و هم چنین دلارهای مالیاتی ما است، مناسب است.

23311

منبع: اقتصادنیوز

به "واکنش ها به گلف بازی کردن ترامپ در زمان اعلام پیروزی بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به گلف بازی کردن ترامپ در زمان اعلام پیروزی بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید