هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است

به گزارش وبلاگ سایه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هیچ گونه آلودگی وارد مخازن حوضچه آبگیر آب شیرین کن بندرعباس است، ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.

هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است

دکتر عبدالجبار ذاکری در مصاحبه با ایسنا، اضافه نمود: در پی وقوع آلودگی نفتی در غرب شهر بندرعباس و پس از اطلاع از این رویداد بازرسین بهداشت محیط با توجه به وظیفه نظارت بر آب در سطح توزیع اقدام به تشدید نظارت و افزایش تعداد نمونه های شیمیایی و میکروبی کردند.

وی بیان نمود: خوشبختانه قبل از اینکه آلودگی وارد حوضچه آبگیر آب شیرین کن گردد فعالیت آب شیرین کن متوقف شده بود و هیچ گونه آلودگی وارد مخازن نشده است، ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.

معاون بهداشتی توضیح داد: هم اکنون آب مورد احتیاج شهر بندرعباس از ایستگاه دیگری تامین می گردد و در آنالیز ها و نمونه برداری های اجرا شده نیز معین شده آب بندرعباس هیچگونه آلودگی ندارد.

دکتر ذاکری با اشاره به اینکه حفظ سلامت آب بسیار اهمیت دارد گفت: آزمایشاتی که به وسیله بازرسین طی چند روز گذشته انجام شده است نشان میدهد آب شرب فعلی بندرعباس از نظر میکروبی سالم است و مسئله ای ندارد، ولی نظارت ها همچنان ادامه و تشدید شده است.

معاون بهداشتی در سرانجام گفت: جهت اطمینان بیشتر در رابطه با مشخص اندازه مواد نفتی و مواد آلی از آب شهر بندرعباس بطور مستمر نمونه گرفته و به آزمایشگاه ارسال می گردد که تا به امروز موردی مثبت گزارش نشده است.

منبع: فرارو

به "هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید