هشدار رئیس اسبق رئال در خصوص عواقب بازگشت مورینیو به برنابئو

به گزارش وبلاگ سایه، تهران- خبرنگاران- رامون کالدرون رئیس اسبق باشگاه رئال مادرید نسبت به بازگشت خوزه مورینیو به سانتیاگو برنابئو و به دست دریافت دوباره سکان راهنمایی کهکشانی ها هشدار داد.

هشدار رئیس اسبق رئال در خصوص عواقب بازگشت مورینیو به برنابئو

به گزارش وبلاگ سایه، تارنمای فوتبال اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: آخرین دوره حضور کالدرون در راس کادر مدیریتی رئال، ژانویه 2009 به سرانجام رسید و فلورنیتنو پرز رئیس کنونی این باشگاه به عنوان جانشین وی منصوب شد.

پرز مردی بود که انتقال آقای خاص از اینتر به برنابئو را در سال 2010، عملی کرد و مرد پرتغالی در مدت 3 فصل حضور روی نیمکت سفیدپوشان یک قهرمانی لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد.

در این بین، کالدرون در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازگشت مورینیو به رئال گفت: مطلقا مخالفم؛ پیش تر هم نسبت به صدماتی که او به رئال وارد آورده، هشدار داده ام.

وی ادامه داد: سبک بازی مورینیو چیزی نیست که برنابئو آن را طلب می نماید؛ در حقیقت آنچه طرفداران رئال می خواهند چیزی است که ما شب گذشته از آژاکس دیدیم؛ شجاعت و حمله با تمام سرعت و جسارت؛ مورینیو این کار را بلد نیست.

کالدرون در سرانجام تاکید نمود: معتقدم مورینیو سال آینده اینجا خواهد بود چرا که او تنها سرمربی است که رئیس به او احترام می گذارد و این احترام هم به خاطر نظم و انضباطی است که او به رختکن می بخشد و بازیکنان را به کوشش سخت وادار می نماید.

بدنبال حذف تحقیرآمیز رئال از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بدست آژاکس که در ادامه 2 شکست در ال کلاسیکو رقم خورد؛ برآورد ها مبنی بر سرانجام دوران حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت این تیم قوت گرفته و در سوی مقابل زمزمه هایی از بازگشت مورینیو به برنابئو به گوش می رسد.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

به "هشدار رئیس اسبق رئال در خصوص عواقب بازگشت مورینیو به برنابئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس اسبق رئال در خصوص عواقب بازگشت مورینیو به برنابئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید