نتیجه شگفت انگیز علاقه چینی ها به فراوری ون های لاکچری، عکس

به گزارش وبلاگ سایه، خودروساز بزرگ چینی گک از مدل ترامپچی E9 چمپیون ادیشن رونمایی کرد تا در چرخه رقابت با ون های لوکس چینی و غیر چینی قرار بگیرد.

نتیجه شگفت انگیز علاقه چینی ها به فراوری ون های لاکچری، عکس

امیرمسعود عابدین: GAC یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است که خودروهای تویوتا، میتسوبیشی و هوندا را در چین مونتاژ می نماید علاوه بر این، GAC مالک برندهای زیر مجموعه خود مانند ترامپچی، آیون و هیکان است. در میان آنها، فقط برند ترامپچی به طور رسمی در خارج از چین هم به فروش می رسد.

گک E9 چمپیون ادیشن یک مینی ون پلاگین هیبریدی با طراحی بیرونی مجذوب کننده است.یک جلوپنجره غول پیکر با روکش کروم، همراه با میله های عمودی در کنار چراغ های LED قرار گرفته است.این خودرو، یک MPV نسبتاً بزرگ با درهای عقب کشویی است.

طراحی نمای پشتی شباهت بسیاری با نمای جلویی دارد.چراغ های L مانند متصل به هم و بزرگ در این قسمت حضور دارد.

  • آقای رییسی ! به همین سادگی گفتید 20 هزار نیسان آبی برود به بازار؟!

  • حرکت بسیار خطرناک و عجیب یک تعمیرکار با بوگاتی چند میلیون دلاری!/فیلم

طراحی کابین گک، به گونه ای است که آنچنان شما را درگیر نمایشگرهای بزرگ و کوچک نمی نماید.طراحی آبشاری تودری ها و طرح گرافیکی روبه روی سرنشین شاگرد و بعلاوه متریال پیانویی کنسول وسط، چشمان مخاطب را به سمت خود جذب می نماید.

در کابین E9، نمایشگر 12.3 اینچی LCD، نقش کیلومترشمار و نمایشگر 14.6 اینچی، نقش سیستم اطلاعات-سرگرمی را ایفا می نماید. 12 اسپیکر یاماها در کابین ترامپچی E9 حضور دارد.

گک E9 دارای 7 صندلی در داخل با آرایش 2+2+3 است.صندلی های ردیف جلو دارای سیستم گرمایش و تهویه هستند در خصوص صندلی های ردیف دوم، هم گرمکن و سردکن و هم ماساژور حضور دارند.شایان ذکر است که ردیف سوم صندلی ها، این عملنمودها را ندارند، اما پشتی آن قابل تنظیم است.

در خصوص قوای محرکه، E9 دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت است که 190 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. یک موتور الکتریکی برای فراوری 182 اسب بخار قدرت هم با این پیشرانه همکاری می نماید.مجموع خروجی این پیشرانه، به 373 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور می رسد.بنابراین می تواند در 8.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

در حالت برقی، این خودرو قادر است تا 106 کیلومتر مسافت را طی کند. در خصوص حالت PHEV، برد آن به 1032 کیلومتر (WLTC) می رسد. شما می توانید باتری را با شارژر DC، تنها در 30 دقیقه شارژ کنید.

گک، قیمت نسخه چمپیون ادیشن این ون را، 48,790 دلار اعلام نموده است.بی وای دی دنزا D9 رقیب مستقیم این خودرو محسوب می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نتیجه شگفت انگیز علاقه چینی ها به فراوری ون های لاکچری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه شگفت انگیز علاقه چینی ها به فراوری ون های لاکچری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید