مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبانی که پیروز به شرکت در مصاحبه حضوری آزمون دکتری سال 99 این دانشگاه نشدند، این مصاحبه به صورت مجازی از 16 تا 20 مهرماه برگزار می گردد.

مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می گردد

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ سایه، در مورد برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال 99 این دانشگاه گفت: با توجه به تماس ها و درخواست های مکرر داوطلبان و با در نظر دریافت تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشجویانی که پیروز به شرکت در مصاحبه حضوری دانشگاه نشدند، مصاحبه مجازی آنان از 16 تا 20 مهرماه برگزار می گردد.

نعمتی اضافه کرد: تمامی متقاضیان می توانند پس از تماس با کارشناس دانشکده مربوط به رشته خود، از زمان و ساعت برگزاری این مصاحبه آگاه شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اظهار کرد: داوطلبان برای حضور در این مصاحبه مجازی باید به سامانه ثبت نام آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه به نشانی https://reg.ilam.ac.ir/phd مراجعه نمایند و تمامی مراحل ثبت نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید تمامی مدارک و مستندات مربوط به پذیرش و سوابق تحصیلی خود را به ایمیل دانشکده مربوطه دانشگاه ایلام ارسال نمایند و داوطلبان برای انجام این مهم فقط تا ساعت 24 امروز، 15 مهرماه فرصت دارند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانند به سایت دانشگاه ایلام به نشانی https://www.ilam.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه مجازی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام از 16 مهرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید