مشکل سفر شمشیربازان ایران به جام جهانی مصر حل شد

به گزارش وبلاگ سایه، جام جهانی مصر ششمین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی اسلحه سابر به حساب می آید که از آدینه 24 آبان ماه شروع شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مشکل سفر شمشیربازان ایران به جام جهانی مصر حل شد

در حالی که حضور در این مسابقات در برنامه فدراسیون شمشیربازی ایران قرار داشت اما مسائل صدور ویزا باعث شد تا سفر ملی پوشان کشورمان در این مسابقات در ابهام قرار بگیرد.

کوشش برای حل مشکل شمشیربازی علاوه بر فدراسیون شمشیربازی مصر به رایزنی با وزارت امور خارجه و فدراسیون دنیای هم کشیده شد و در نهایت مسائل پیش آمده رفع شد.

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران با اعلام این خبر به وبلاگ سایه، گفت: بعد از پیگیری های وزارت امور خارجه و فدراسیون، امروز چهارشنبه اعلام شد که تیم ملی می تواند در جام دنیای شرکت کند.

باقرزاده افزود: به این ترتیب تیم ایران فردا پنجشنبه به مصر می رود و مسابقات هم از روز آدینه شروع خواهد شد.

تیم ملی شمشیربازی ایران در حال حاضر در صندلی ششم دنیا قرار گرفته است. در صورتی که ایران بتواند در جمع چهار تیم برتر رنکینگ دنیای قرار بگیرد، سهمیه مستقیم المپیک را از آن خود خواهد نمود.

طبق برنامه مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی شمشیربازانی هستند که باید با راهنمایی پیمان فخری در جام دنیای مصر به مصاف حریفان شان بروند. این رقابت ها در هر دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می گردد. در بخش انفرادی مجتبی عابدینی به دلیل در اختیار داشتن صندلی دهم دنیا از دیدارهای مقدماتی معاف است و دیدارهایش را از جدول 64 نفره شروع می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل سفر شمشیربازان ایران به جام جهانی مصر حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سفر شمشیربازان ایران به جام جهانی مصر حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید