محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 13 لایت در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سایه، شیائومی سال گذشته گوشی هوشمند شیائومی 13 لایت را با ویژگی های بسیار مجذوب کننده در اختیار کاربران قرار داد. این گوشی که از مشخصات فنی و طراحی بسیار چشم نوازی بهره می برد در یک سال اخیر فروش خوبی را در بازار ایران تجربه نموده و در مقطع کنونی نیز هواداران زیادی در بین گوشی های میان رده موجود در بازار دارد. اگر از کاربران این گوشی هوشمند هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 13 لایت بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 13 لایت در خبرنگاران

مشخصات فنی شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت مجهز به نمایشگر 6.55 اینچی از جنس AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیت و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی شیائومی تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 644 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان دو دوربین سلفی 32 و 8 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی از فرمت فیلم برداری 1080P پشتیبانی می نماید. شیائومی 13 لایت به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 67 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از گواهی ضد آب IP53 بهره می برد و تا دو سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند در چهار بخش می پردازیم:

1. قاب محافظ

2. گلس

3. محافظ دوربین گوشی

4. شارژر

لوازم جانبی شیائومی 13 لایت؛ محافظ نمایشگر

کاور لوکسار مدل Stylish

اگر در پی یک کاور محافظ ساده با طراحی مینیمال در عین حال شیک و بادوام هستید، کاور لوکسار مدل Stylish از جمله محصولاتی به شمار می رود که رضایت مندی پس از خرید را برای کاربران به همراه می آورد. این لوازم جانبی برتر شیائومی 13 لایت به طور همه جانبه، بخش های این گوشی هوشمند را در بر می گیرد و از آن به خوبی محافظت می نماید. وزن این کاور محافظ حدود 15 گرم است و این یعنی که این محصول به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نخواهد نمود. کاور لوکسار مدل Stylish از پلاستیک نرم، TPU و TPE فراوری شده که انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان گوشی را درون آن قرار داد و یا آن را از درون کاور خارج کرد. بعلاوه این محصول در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد.

این کاور محافظ دارای 1.2 میلی متر ضخامت بیشتر در اطراف دوربین است تا از تماس مستقیم لنز با زمین جلوگیری کند. رنگ این محصول ثبات دائمی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار ساییدگی نخواهد شد. داخل این کاور حالت مشبکی دارد تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون منتقل نموده و گوشی کمتر از حالت عادی داغ گردد. این قاب به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و بعلاوه روی دکمه ها نیز برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده است. این کاور محافظ در برابر آب نیز مقاوم است و در صورتی که کثیفی شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. محل قرارگیری پورت ها و دوربین با برش های دقیقی ایجاد شده و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت.

کاور سامورایی مدل Magic Ring

اگر به محافظت همه جانبه از گوشی هوشمند خود اهمیت زیادی می دهید و دنبال کاور محافظی هستید که خیال شما را از این بابت تا حد بسیار زیادی راحت کند، کاور سامورایی مدل Magic Ring، تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. این محصول جان سخت از پلاستیک و TPU فراوری شده که مقاومت و دوام بسیار عالی در برابر ضربات احتمالی و خطو خش ها از خود ارائه می دهد. البته وزن این لوازم جانبی برتر شیائومی 13 لایت در حدود 50 گرم است و احتمالاً در روزهای ابتدایی استفاده از این محصول، سنگینی آن را روی گوشی خود احساس خواهید کرد، اما خیلی زود به آن عادت پیدا می کنید. این قاب محافظ به صورت 360 درجه ای از گوشی شما محافظت می نماید و جزبه جز قسمت های آن را تحت پوشش خود قرار می دهد.

برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. سامورایی برای این محصول خود چند ویژگی کاربردی در نظر گرفته که گل سر سبد آن ها، بهره گیری از درب کشویی سیستم دوربین است تا در زمانی که از دوربین استفاده نمی کنید، از لنزها به طور کامل محافظت کند. بعلاوه باید به قابلیت استند شدن این کاور نیز اشاره نمود که امکان استفاده از گوشی را در زوایای دلخواه به خوبی فراهم می آورد. به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند.

کاور دیامانته مدل Bilenz Bk

اگر دوست دارید که ظاهر فوق العاده مجذوب نماینده و خاصی به گوشی هوشمند خود ببخشید، با استفاده از کاور دیامانته مدل Bilenz Bk این اتفاق برای گوشی شما به سادگی امکان پذیر خواهد بود. این لوازم جانبی برتر شیائومی 13 لایت کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از پلاستیک نرم، سیلیکون و TPU فراوری شده است. وزن این کاور حدود 30 گرم است و اضافه وزن محسوسی به گوشی هوشمند شما نخواهد داد. خوشبختانه این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات، انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت انجام شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. درون این کاور حالت مشبکی دارد تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون انتقال دهد.

این کاور محافظ در رنگ های متنوع به فروش می رسد که همگی مات هستند و به همین دلیل لازم نیست نگران جذب اثر انگشت باشید. از سوی دیگر باید به برش دقیق مکان های مربوط به پورت ها و حفره ها اشاره کنیم که برای دسترسی به آن ها مسئله ای ایجاد نمی نمایند. این محصول در پنل پشتی از ساختار مات بهره می برد و به لطف همین ویژگی کاربران احتیاجی نیست نگران بر جای ماندن لکه های چربی و اثر انگشت باشند. رنگ این محصول در طی استفاده های زیاد همچنان ثابت می ماند و تغییری نخواهد نمود. بعلاوه برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی استفاده کنید. پنل پشتی این محصول نیز مقاومت بالایی دارد.

کاور قاب ناب مدل PAFER

این روزها کاربران به کاورهای محافظ با طراحی پافرمانند علاقه بسیار زیادی پیدا نموده اند و برند قاب ناب نیز برای کاربران شیائومی 13 لایت، چنین کاوری را طراحی و روانه بازار نموده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و رضایت آن ها را نیز به خود جلب می نماید. بخش بیرونی این لوازم جانبی برتر شیائومی 13 لایت از جنس پلاستیک TPU، چرم مصنوعی و پلاستیک نرم فراوری شده که بسیار نرم هستند و شما با در دست گرفتن آن، حس خوبی پیدا خواهید کرد. انعطاف پذیری این محصول بسیار بالاست و شما خیلی ساده و راحت می توانید کاور را درون گوشی قرار داده و یا آن را خارج کنید. دوام و کیفیت این محصول بسیار مناسب است و شاهد مشکلاتی نظیر کم رنگ شدن طراحی آن در استفاده زیاد نخواهید بود.

برش های دقیق این کاور موجب شده که بتوانید به سادگی به تمامی درگاه های گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و در هنگام فشردن دکمه های گوشی همراه خود احساس خوبی به شما دست خواهد داد. به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. بعلاوه به لطف پوشش مناسبی که بین گوشی و کاور ایجاد می گردد، گرمای فراوری شده فضای کافی برای خروج از کیس را دارد و باتری گوشی شما آسیب نخواهید دید. این محصول باکیفیت در برابر آب مقاوم است و در صورت کثیفی می توان آن را به راحتی تمیز کرد. بعلاوه احتیاجی نیست که نگران برجای ماندن ذرات چربی و اثر انگشت روی این کاور باشید.

کاور اسپارتان مدل Space

از دیگر کاورهای با طراحی ساده و در عین حال مقاوم شیائومی 13 لایت می توان به کاور اسپارتان مدل Space اشاره نمود که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به شکل مناسبی می تواند از گوشی هوشمند شما محافظت کند. این محصول از جنس پلاستیک TPU فراوری شده که حدود 30 گرم وزن دارد و هنگام استفاده از گوشی سنگینی محسوسی به کاربران نخواهد داد. این کاور از طراحی شفاف بهره می برد و به لطف آن طراحی مجذوب نماینده گوشی شما نیز از دید سایر کاربران پنهان نخواهد ماند. لبه های قاب اندکی انعطاف پذیر هستند و به همین دلیل به راحتی می توانید قاب را از گوشی جدا کنید. این کاور شفاف به طور همه جانبه از بخش های مختلف گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و حتی دکمه های گوشی را نیز پوشش می دهد.

به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره گیری از آن ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن ها پس از مدتی استفاده است که در خصوص این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. علاوه بر این، بدنه این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این لوازم جانبی شیائومی 13 لایت یک نوار طلایی رنگ دیده می گردد که رنگ آن ثابت است و جنبه فانتزی دارد. این کاور استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط را نیز دارد.

کاور کلاسیک مدل KHO.526 طرح فانتزی گل و پروانه

در میان لوازم جانبی شیائومی 13 لایت، کاورهای با مدل فانتزی نیز وجود دارد که یکی از آن ها کاور کلاسیک مدل KHO.526 طرح فانتزی گل و پروانه است. این کاور محافظ که برای استفاده بانوان طراحی شده، وزن بسیار سبکی دارد و از همه بخش های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می نماید. این محصول باکیفیت در برابر اثر انگشت و ذرات چربی و لکه مقاوم است و جای آن ها روی سطح گوشی نمی ماند. بعلاوه این محصول کاملا ضد خراش است و حتی در برخورد با اجسام نوک تیز هم با قدرت عمل می نماید. طراحی مجذوب نماینده این کاور محافظ پروانه های رنگی و گل های برجسته سفید هستند که روی آن نگین براق کار شده و ظاهر بسیار شیکی به این کاور محافظ می دهد.

این کاور گوشی به گونه ای طراحی شده که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید و باعث می گردد تا گوشی آسیب نبیند. بعلاوه لبه های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و موجب می گردد در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نگردد. این محصول در پنل پشتی از ساختار مات بهره می برد و به لطف همین ویژگی کاربران احتیاجی نیست نگران بر جای ماندن لکه های چربی و اثر انگشت باشند. به علت طراحی دقیق و متناسب، هنگام استفاده از این قاب هیچ مانعی حین کار کردن با گوشی هوشمند خود نخواهید داشت و تمام پورت ها و امکانات آن در دسترس شما قرار می گیرند. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و به سادگی می توان در صورت کثیفی آن را با آب تمیز کرد.

کاور ایکس قاب کد ch-13lite

اگر به کاورهای محافظ با طراحی چرمی علاقه مند هستید، کاور ایکس قاب کد ch-13lite می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این لوازم جانبی برتر شیائومی 13 لایت حدود 30 گرم وزن دارد و در هنگام استفاده از گوشی، کاربران را خسته نمی نماید. این محصول که از پلاستیک باکیفیت فراوری شده، مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. لبه های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان کاور محافظ را از آن خارج یا گوشی را درون آن قرار داد.

این کاور ساختاری مات دارد و بنابراین اثر انگشت را به خود جلب نمی نماید، بعد از گذشت مدتی، کثیف نمی گردد و ظاهر زیبایش را هم حفظ می نماید. بعلاوه انعطاف پذیری این کاور بسیار بالاست و همین نیز موجب می گردد تا فرآیند نصب و خارج سازی قاب از گوشی به هیچ عنوان سخت نباشد. پوشش چرم مصنوعی این کاور نیز دوام مناسبی دارد و در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن و مواردی از این قبیل نمی گردد. در نهایت باید به برآمدگی اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این لوازم جانبی شیائومی 13 لایت نیز اشاره کنیم.

لوازم جانبی شیائومی 13 لایت؛ گلس محافظ

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل HydroGel

این محافظ نمایشگر با بهره گیری از شیشه گرمادیده و سخت شده با لبه های تراش خورده می تواند تمام سطح نمایشگر گوشی را از هر گونه خط و خش، ضربه و اجسام نوک تیز محافظت کند. به لطف طراحی دقیق، این محصول با انواع قاب ها سازگاری دارد و کاربران بدون هیچ مسئله ای می توانند از حسگر اثر انگشت گوشی خیلی راحت استفاده نمایند. با استفاده از این محصول، کیفیت تصویر نمایشگر دچار افت نمی گردد و حساسیت به لمس بالایی نیز دارد.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی بادیگارد مدل HydroGel

اگر در مکان های عمومی مانند مترو و اتوبوس زیاد از گوشی خود استفاده می کنید، این محافظ نمایشگر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این لوازم جانبی شیائومی 13 لایت طوری طراحی شده که فقط شما بتوانید محتواهای تصویری گوشی خود را مشاهده کنید و دید از دو طرف نمایشگر در حد صفر خواهد بود. این محصول وضوح و شفافیت عالی را به کاربران ارائه می دهد و با داشتن ضریب سختی 9H، قابلیت نصب آسان و بدون حباب خیال شما را راحت خواهد نمود. این گلس به گونه ای طراحی شده که اصلا باعث کاهش حساسیت لمس نمی گردد.

لوازم جانبی شیائومی 13 لایت؛ محافظ دوربین

محافظ لنز دوربین خونه قاب مدل 3D

این محافظ سیستم دوربین به شکلی طراحی شده که همه بخش های دوربین را تحت پوشش قرار می دهد و کیفیت خوبی نیز دارد. خوشبختانه این محصول روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی گذارد و عکس های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. ضخامت این محصول 0.3 میلی متر است و خیلی ساده و راحت می توان آن را روی گوشی نصب کرد.

محافظ لنز دوربین مولتی نانو مدل X-L2N

این محافظ به طور کامل از سیستم دوربین گوشی شما محافظت می نماید و از تکنولوژی نانو فراوری شده که کیفیتی به مراتب بهتر از گلس های شیشه ای دارد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به انعطاف پذیری و نشکن بودن، قابلیت نظافت راحت و مقاوم در برابر قطرات آب و بعلاوه وضوح و شفافیت بالا بدون حاشیه رنگی اشاره نمود.

لوازم جانبی شیائومی 13 لایت؛ شارژر

شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG به همراه کابل USB-C

شیائومی 13 لایت با شارژر 67 واتی درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد، اما اگر به هر علتی احتیاج به خرید یک شارژر باکیفیت برای این گوشی پیدا کردید، شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG برترین گزینه برای این گوشی خواهد بود. این محصول اوریجینال کیفیت بسیار خوبی دارد، به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد و ایمنی بالایی نیز دارد.

منبع: وبلاگ سایه

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 13 لایت در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 13 لایت در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید