سری گلکسی S22 شاید تنها با اسنپدراگون 898 عرضه گردد

به گزارش وبلاگ سایه، شایعات اخیر حاکی از آن است که سامسونگ از تازهترین پرچم داران خود یعنی سری گلکسی S22 در اوایل سال آینده رونمایی می نماید. این شایعه خیلی تعجب آور نیست، زیرا این شرکت میزبان رویداد Unpacked در ژانویه یا فوریه 2022 خواهد بود و احتمالا در این رویداد ما شاهد رونمایی از سری تازه گلکسی S22 شامل گوشی های گلکسی S22، S22 پلاس و اولترا خواهیم بود. رندرهای طراحی و حتی تصاویر زنده از این گوشی ها نیز در فضای مجازی حواشی زیادی را برای سامسونگ به همراه داشته است. هر چه به زمان معرفی این محصولات نزدیک می شویم، شایعات تازهتری از آن ها به گوش می رسد. طبق آخرین گزارشات، سامسونگ میخواهد تا فقط از تراشه اسنپدراگون 898 در این گوشی بهره گیرد و از چیپست اگزینوس خود در گلکسی S22 استفاده نکند.

سری گلکسی S22 شاید تنها با اسنپدراگون 898 عرضه گردد

این غول فناوری کره جنوبی، گوشی های پرچم دار قبلی خود را با ترکیبی از تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس به منطقه ها مختلف دنیا عرضه نموده است. بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده آمریکا، گلکسی S21 با تراشه اسنپدراگون را دریافت کرد، در حالی که سایر منطقه ها، از جمله هند و کشور اصلی سامسونگ یعنی کره جنوبی از مدل های مجهز به پردازنده اگزینوس 2100 آن استفاده کردند. اکنون منابع معتبر ادعا می نمایند که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه سری گلکسی S22 مجهز به اسنپدراگون در سراسر دنیا است.

طبق اعلام LetsGoDigital و یوتیوبری به نام Super Roader، همه منطقه ها از جمله اروپا و آسیا، سال آینده سری نو گلکسی S22 سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد. اما در این میان، منابعی هم هستند که این شایعات را تایید نمی نمایند. برای مثال، Weinbach و Tron هر دو ادعا می نمایند شواهدی پیدا نموده اند که براساس آن، سامسونگ از پردازنده اگزینوس هم در این گوشی ها استفاده می نماید. تا به امروز سامسونگ هیچ جزئیاتی را در این رابطه تایید ننموده اما اگر عرضه سری گلکسی S22 با هر دو تراشه تایید گردد، فراوری این حجم از چیپست برای بازار دنیای به ویژه با مشکل کمبود تراشه، ممکن است شرایط سختی را برای سامسونگ رقم بزند.

رسانه های Weinbach و Tron، در صحت ادعاهایشان معمولا آمار بهتری دارند. بنابراین ما دوست داریم ادعاهای مطرح شده به وسیله این دو رسانه صحت داشته باشند. با این حال، تا زمانی که سامسونگ به طور رسمی جزئیات این گوشی ها را تایید نکند، هیچ چیز به طور واضح معین نخواهد بود. انتظار می رود گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچم دار سال آینده سامسونگ، قابلیت های زیادی داشته باشد. جالب اینجاست که تا چند وقت پیش نمی دانستیم نامی که سامسونگ برای این محصول در نظر می گیرد گلکسی S22 اولترا است یا نوت 22 اولترا چون همان طور که گفته شد قرار بود این گوشی تماما شبیه به گلکسی نوت باشد. با این حال بعید به نظر می رسد چنین نامی به صورت رسمی برای گلکسی آینده در نظر گرفته گردد. چرا که تمام هدف سامسونگ این است که این نام فراموش گردد و به جای آن، سری گلکسی S و گوشی های تاشو جای آن را بگیرند.

شایعات مربوط به طراحی گلکسی S22 اولترا هم دو طراحی را نشان می دهد. در یکی از آن ها روی پنل پشتی یک ماژول P شکل را شاهد هستیم اما در طراحی دیگر، ماژول دوربین به شکل دو خط عمود دیده می گردد که هنوز هم نمی دانیم کدام یک از آن ها درباره طراحی نهایی کهکشانی شرکت کره ای درست از آب در خواهد آمد. گلکسی S22 اولترا هم قرار نیست نوآوری خاصی داشته باشد، اما گفته می گردد از لحاظ دوربین و نمایشگر شاهد پیشرفت محسوسی به نسبت قبل خواهیم بود که حتی شاید شاهد ثبت رکوردی نو از سوی سامسونگ در این زمینه باشیم.

علاوه بر تمام قابلیت های خوبی که گلکسی S22 اولترا به آن ها مجهز خواهد شد مانند نمایشگر 6.8 اینچی با وضوح 1440P، دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور نو و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم یک سری قابلیت های نوی هم به نمایشگر و دوربین آن اضافه شوند. گلکسی S22 اولترا خواهد آمد تا بار دیگر رکورد نوی را به ثبت برساند. این طور که به نظر می رسد، اندازه روشنایی صفحه این گوشی به عدد خیره نماینده 1800 نیت خواهد رسید که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد ثبت این عدد نبودیم.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری گلکسی S22 شاید تنها با اسنپدراگون 898 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S22 شاید تنها با اسنپدراگون 898 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید