ماکت آیفون SE 4 احتمال وجود مدل پلاس را مطرح می کند

به گزارش وبلاگ سایه، وبلاگ ژاپنی Macotakara امروز تصاویری نو از ماکت های آیفون SE 4 را منتشر کرده است. این تصاویر، طراحی مشابه با آیفون 14 را همانطور که انتظار می رفت، به نمایش می گذارند. این وبلاگ همچنین به موضوع سازگاری با قاب های موجود آیفون 14 و احتمال وجود نسخه ای بزرگ تر - که بعید است به مرحله تولید برسد - پرداخته است.

ماکت آیفون SE 4 احتمال وجود مدل پلاس را مطرح می کند

ماکت های آیفون SE 4

Macotakara به صورت دوره ای تصاویر ماکت هایی از مدل های آینده آیفون را منتشر می کند. این ماکت ها غالباً تا حدودی ایده ای از آنچه می توان از آیفون های آینده انتظار داشت، به ما می دهند. امسال نیز روال سابق ادامه دارد و این نمونه های اولیه تقریباً با همه شایعات قبلی همخوانی دارند.

این ماکت ها دارای یک دوربین تکی در پشت، یک کلید سایلنت به جای دکمه اکشن و ناچی کوچک تر با Face ID در بالای صفحه نمایش هستند. ابعاد این ماکت 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی متر است که با آیفون 14 فعلی برابری می کند. بر اساس گزارش این وبلاگ، قاب های TPU نرم آیفون 14 به خوبی روی این ماکت قرار می گیرند، هرچند که محل برش دوربین بزرگ تر از حد لازم است، چرا که آیفون 14 از دوربین دوگانه بهره می برد، در حالی که آیفون SE 4 نو فقط یک دوربین خواهد داشت.

آن ها همچنین به این نکته اشاره کرده اند که به نظر می رسد کلید سایلنت کمی از آیفون 14 کوچک تر باشد، اما دکمه های تنظیم صدا و دکمه کناری تقریباً یکسان هستند.

بعید بودن عرضه مدل پلاس

طبق گزارش این وبلاگ، ظاهراً نسخه ای با اندازه بزرگ تر نیز وجود دارد که هم اندازه آیفون 14 پلاس است (که به اشتباه به عنوان 6.5 اینچی ذکر شده، در حالی که اندازه واقعی آن 6.7 اینچ است). با توجه به اینکه پیش از این هیچ گزارشی در مورد نسخه بزرگ تر آیفون SE 4 منتشر نشده، بعید است که این موضوع به واقعیت بپیوندد. هرچند که چنین اقدامی می تواند جالب باشد و مدت هاست در مورد آن حدس هایی وجود دارد اما احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

Macotakara می گوید که طراحی دقیق نهایی و افزایش اندازه هنوز قطعی نشده و احتمال دارد که تنها یک اندازه برای این گوشی در نظر گرفته شود. به طور کلی، محصولات نو اپل که پیش تر هیچ شایعه ای در مورد آن ها نبوده، در این مراحل پایانی توسعه به ناگهان ظاهر نمی شوند. اگر قرار بود آیفون SE 4 بزرگ تری عرضه شود، بسیار بعید است که ما تازه در این زمان برای اولین بار در مورد آن بشنویم. مطمئناً در زمان عرضه در بهار، آیفون SE 4 بزرگ تری وجود نخواهد داشت، هرچند که احتمال ضعیفی وجود دارد که این نسخه خیلی دیرتر از مدل کوچک تر روانه بازار شود.

جمع بندی

صرف نظر از اینکه نسخه بزرگ تری از این گوشی عرضه خواهد شد یا نه، انتظار می رود آیفون SE 4 در بهار آینده با نمایشگر 6.1 اینچی OLED، تراشه A18 با پشتیبانی از Apple Intelligence و یک دوربین تکی در پشت، به بازار عرضه شود. این گوشی از همان حسگر 48 مگاپیکسلی آیفون 15 استفاده خواهد کرد. همچنین، انتظار می رود که اولین مودم 5G اپل را در این گوشی مشاهده کنیم.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "ماکت آیفون SE 4 احتمال وجود مدل پلاس را مطرح می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت آیفون SE 4 احتمال وجود مدل پلاس را مطرح می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید