فاصله گذاری هوشمند از فردا در استان تهران اجرا می گردد ، ساعت کار ادارات از 7 تا 14

به گزارش وبلاگ سایه، به گزارش تجارت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: بخشنامه شماره 10934 مورخ 19 فروردین ماه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و شروع مرحله فاصله گذاری هوشمند و بند 14 مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی می گردد.

فاصله گذاری هوشمند از فردا در استان تهران اجرا می گردد ، ساعت کار ادارات از 7 تا 14

وی ادامه داد: براساس این بخشنامه کلیه دستگاه های اجرایی موظفند از تاریخ 23 فروردین 99 ترتیبی اتخاذ نمایند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران اعلام نمود: به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری، مقرر شده تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام گردد.

وی با بیان اینکه ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت 7 تا 14 خواهد بود، افزود: شهرستان های استان نیز همانند روال گذشته در روزهای پنجشنبه از ساعت 7 تا 13 در محل کار خود حاضر خواهند بود.

پاشا همچنین تاکید نمود: با رعایت کلیه پروتکل های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید.

منبع: تجارت نیوز

به "فاصله گذاری هوشمند از فردا در استان تهران اجرا می گردد ، ساعت کار ادارات از 7 تا 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله گذاری هوشمند از فردا در استان تهران اجرا می گردد ، ساعت کار ادارات از 7 تا 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید