بازگشایی آرایشگاه ها؛ لنگ تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا

به گزارش وبلاگ سایه، در آخرین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با بازگشایی آرایشگاه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و برطرف محدودیت زمان فعالیت پاساژ ها و مراکز تجاری موافقت شده است.

بازگشایی آرایشگاه ها؛ لنگ تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا

به گزارش گروه مالی وبلاگ سایه بر اساس اعلام روز چهارشنبه اتاق اصناف ایران، در آخرین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا که با حضور رئیس اتاق اصناف ایران برگزار گردید، با دو پیشنهاد سعید ممبینی مبنی بر لزوم بازگشایی آرایشگاه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و برطرف محدودیت زمان فعالیت پاساژ ها و مراکز تجاری موافقت شد.

البته مصوبات این کمیته باید به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال شده تا به تصویب نهایی برسد.

همچنین اتاق اصناف ایران تاکید نموده که تا زمان تصویب و اعلام رسمی ستاد مذکور محدودیت های پیشین به قوت خود باقی است و اتاق های اصناف با نظارت کامل با بروز تخلف های احتمالی برخورد خواهند کرد.

لازم به ذکر است، پیش از این بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کروما، مشاغل کم خطر در 23 فروردین در سایر استان ها و 30 فروردین در استان تهران شروع به کار کردند. همچنین فعالیت پاساژ ها و بازار ها از اول اردیبهشت ماه شروع شد که البته آن ها تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشایی آرایشگاه ها؛ لنگ تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی آرایشگاه ها؛ لنگ تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید