عکس ، بلایی که تصادف سر فراری کمیاب 240 میلیاردی آورد

به گزارش وبلاگ سایه، فراری تنها 399 نمونه از سوپراسپرت انزو را فراوری کرد که این خودرو را به یک چشم انداز نادر در جاده ها تبدیل می نماید. روز سه شنبه یکی از این خودروهای خارق العاده و کمیاب در یک اتوبان نزدیک مونیخ آلمان تصادف کرد که منجر به از بین رفتن دماغه فراری و مجروح شدن سه نفر شد.

عکس ، بلایی که تصادف سر فراری کمیاب 240 میلیاردی آورد

امیرمسعود عابدین: سازمان آتش نشانی مونیخ در اطلاعیه خود درباره این حادثه اعلام نمود که یک دستگاه فراری به دلایل نامعلومی تعادل خود را از دست داده و به مانع مرکزی برخورد نموده است. بقایای این تصادف حدود 200 متر فضا را پوشانده و قطعات فراری به خودروی دیگری نیز آسیب رسانده بود.

عکس های صحنه تصادف نشان می دهند که انزو قسمت جلویی خود را از دست داده است. این برخورد باعث کنده شدن چرخ سمت راننده نیز شده است. این خودرو با شرایط پیش آمده قابل تعمیر است، اما تعمیر آن ممکن است به مقدار خرید یک خودروی صفر کیلومتر لوکس هزینه داشته باشد!

یک انزو در شرایط میانه، 3.55 میلیون دلار (معادل 213 میلیارد تومان) ارزش دارد. بالاترین قیمت فروش این ابرخودروی فراری در ایالات متحده، حدود 4.51 میلیون دلار (معادل 270 میلیارد تومان) بوده است. فرناندو آلونسو فراری انزو خود را با اولین بدنه تولیدی به قیمت 5.9 میلیون دلار (معادل 354 میلیارد تومان) در سال 2023 فروخت. این نمونه خسارت دیده حتی در شرایط فعلی، باز هم قیمتی میلیون دلاری خواهد داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سایه مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، بلایی که تصادف سر فراری کمیاب 240 میلیاردی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بلایی که تصادف سر فراری کمیاب 240 میلیاردی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید